سلام

وقت همگی بخیر

به کمک نیاز دارم 27 سالمه . ازدواج کردم و یه پسر دارم . زندگی خوبی دارم . خیلی ها به زندگیم غبطه میخورن . توی اقوام خودمون زندگی ایده آلیه . یه دونه دختر بابا بودم هر چی خواستم فراهم بوده مالی عاطفی همه جوره ... عزیز کرده خانواده و رفاه کامل . 

اوایل ازدواج سختم بود منی که پول خرج کردن برام عادت بود افتادم تو خانواده سطح پایینه اقوام .. قناعت زیاد خواهرشوهرای زیاد . شوهرم خیلی بهشون توجه میکرد . از وقت من میزد واسه اونا ! الان وضعیت مالی شوهر و خانواده شوهرم خوب شده شکر خدا

اینا رو گفتم از گذشتم اطلاع داشته باشید . اما مشکل اصلیم:

حسودی!
حسود شدم . دلم نمیخواد کسی از من سرتر باشه ! خودم به خاطر ازدواج زود هنگام نتونستم بیشتراز دیپلم بخونم با وجود هوش خوبم حالا هرکی درس خونده رو ببینم ناراحت میشم .

یکی شوهرش خوشکله حسودیم میشه یکی شوهرش حرف گوش کنه حسودیم میشه یکی خواهرشوهر نداره حسودیم میشه  یکی هنوز بچه نداره به گفته خودش میخواد ازاد باشه حسودیم میشه . یکی پولش بیشتره یکی ... به خودم که میام میبینم دارم ارزوی مرگشونو میکنم!!! کلا دارم میمیرم از حسودی . به زن داداشام خواهرشوهرام دخترای اقوام ...

هرکی رو میبینم دنبال یه چیزیش میگردم که خودم نداشته باشم و حسرتشو بخورم . اینم بگم شوهرم همش درگیر کاره .. وقتش برای من پنج درصده!!

اعتماد بنفسم اومده زیییییر صفر . راهنماییم کنید . من اینجوری نبودم . من یه دختر مهربون و خودمونیو و شاد و با اعتماد بنفس بودم . الان تلخ شدم . همیشه اخم دارم  . خودمم از اخلاق الانم متنفرم . حالم از خودم بهم میخوره .

طولانی شد پیامم ببخشید اگه خسته تون کردم


مرتبط:

چکار کنم نسبت به پیشرفت اطرافیانم حسودی نکنم؟

من خیلی حسودی میکنم

دارم دیوونه میشم، نمیدونم چرا انقدر حسودم

لطفا بگید چیکار کنم حسودی نکنم ؟

بابا چقد حسودی نکنیم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)