سلام نادیا هستم

بین 20 تا 25 سنمه ، مشکلی که تازگیا باهاش مواجهم این هست که من خیلی حسودی میکنم . یعنی میدونین جایی میرم با خودم میگم من باید باید از همه بهترترتر ! باشم از هر جهت . دانشجو پزشکیم تو دانشگاه هم با خودم میگم من باید بهترین باشم . نمیتونم ببینم یکی از من بهتر باشه حالا چه تو درس چه تو پوشش تو قیافه .

در حد مرگ حرص میخورم ، بابام همیشه میگفت ما باید تو فامیل بهترین باشیم که هستیم ، من از حسودیم دارم اذیت میشم . لطفا نگید خودتو با بقیه مقایسه نکن که نمیتونم.

ممنون


مرتبط:

چکار کنم نسبت به پیشرفت اطرافیانم حسودی نکنم؟

دارم دیوونه میشم، نمیدونم چرا انقدر حسودم

حسود شدم، دلم نمیخواد کسی از من سرتر باشه

لطفا بگید چیکار کنم حسودی نکنم ؟

بابا چقد حسودی نکنیم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)