سلام

19 سالمه، امسال به احتمال زیاد دانشگاه قبول میشم، نمی شه گفت میخوام سوال بپرسم ولی میخوام در مورد یه موضوعی که چند روزه ذهنم رو درگیر کرده حرف بزنم ...

همیشه درس خوندم و درس خوندم، تا حالا دوست پسر نداشتم، اینکه بگم تا حالا به پسری فکر نکردم یه دروغ محضه، خب بوده که در مورد کسی با دوستامون با هم حرف زدیم، مسخره کردیم و خندیدیم ولی تا حالا با کسی دوست نبودم و تا حالا کسی رو دوست نداشتم، یعنی عاشق نشدم، اینکه بگم وای من فلانی رو خیلی دوست دارم و ای کاش ازدواج کنم نبوده، مخالف ازدواج نیستم، خب باید موقعیتش پیش بیاد، تا حالا دو تا خواستگار داشتم فقط، ولی قبول نکردم بیان چون فعلا تا چند سال دیگه اصلا آمادگی ازدواج کردن رو ندارم، خانواده م هم همین رو میگن.

اوایل دوستام فکر میکردن دروغ میگم و فیلم میام که کسی رو دوست ندارم و دوست پسر ندارم ولی کم کم باورشون شد، حتی بعد یه مدت دوتاشون که دوست پسر داشتن با شنیدن حرفام و دلایلم به هم زدن و دیگه سمت اینجور روابط نرفتن.

من نمیتونم دوست پسر داشته باشم به چند دلیل؛

اول اینکه حس میکنم عذاب وجدان میگیرم، تعجب میکنم کسانی که هزار تا دوست پسر یا دوست دختر دارن چه جوری بعدا با خیال راحت ازدواج میکن؟

دوم اینکه حس میکنم قراره پیش پیش به کسی که باهاش ازدواج میکنم خیانت کنم

سوم اینکه آبروی پدر و مادرم واسم مهمه، خب من تو شهری زندگی میکنم که همه همدیگه رو میشناسن.

و اینکه الان هر چی فکر میکنم دلیلی نمیبینم بخوام با کسی دوست بشم

دوستان خودم که منو میشناسن اون هیچی، ولی با یه دختر که اهل یه شهر دیگه ست چت میکنم یا چند نفر دیگه بهم میگن یه جوری میشیم میگی تا حالا کسی رو دوست نداشتم، آدم حس میکنه یه مشکلی داری، اگه الان دوست پسر نداشته باشی فردا که میری دانشگاه تو رابطه با پسرها به مشکل بر میخوری و کلا خیلی خیلی زیاد تعجب میکنن، عجیب اینه که وقتی دلایلم رو میگم اصلا درست متوجه نمیشن منظورم چیه!!!

من همیشه افتخار میکردم به این که پاکم ولی الان حس میکنم بقیه فکر میکنن من مشکل روحی و جسمی دارم، البته باز میگم دوستان نزدیکم خیلی قبولم دارن ولی کسانی که جدیدا باهاشون برخورد میکنم و حتی مدت طولانی رابطه داریم با هم، اصلا نمیتونن به قول خودشون تفکرات منو هضم کنن...


مرتبط با خطرات دوستی با جنس مخالف:

خطر انتخاب تحمیلی همسر در روابط با جنس مخالف

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

در 14 سالگی به یه پسر قول ازدواج دادم، الان پشیمونم

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)