سلام

می خواستم بدونم سر کتاب باز کردن و گرفتن دعاهای قرآنی برای ازدواج کار درستیه؟

من اصلا به این چیزا اعتقاد نداشتم... ولی چند بار اتفاق افتاده که خواستگار میاد و چند جلسه میگذره و همه چی خوب پیش میره و کسی که کوتاه میاد هم منم. و خواستگارها در پی جلب رضایت من... اما دقیقا وقتی که فکر میکنم دیگه وقتشه جواب بله قطعی بدم بدون اینکه دلیلش رو بفهمم طرف میذاره میره. فقط یه خداحافظی ساده میکنن بدون اینکه دلیلی بگن. منم روم نمیشه بپرسم چی شده.

یا مثلا اگر کسی معرفی کرده باشه زنگ میزنن که اجازه بگیرن برای خواستگاری، اما بعدش خبری نمیشه، من واقعا بهم ریختم از این همه نه شنیدن، دیگه می ترسم خواستگار راه بدم، نمیدونم چه کار کنم

سنمم کم نیست نزدیک 30

مرتبط با استخاره:

امکان داره استخاره بگیریم و جواب استخاره محقق نشه؟

نتایج بی توجهی به استخاره برای ازدواج

همه چیز خوب پیش میرفت تا این که خواستگارم استخاره کرد ...

با استخاره و سرکتاب به نتیجه رسیدن که منو رد کنن

خواستگارانم رو به دلیل بد شدن استخاره رد میکنم

همه خواستگارانم رو با استخاره رد کردم !

عمل نکردن به استخاره گناه داره؟

به استخاره عمل کنم یا دلم رو به دریا بزنم؟

باید به استخاره ای که کردم عمل کنم ؟

اعتقاد به استخاره آنلاین درسته یا غلط ؟


پیشنهاد :

تجربه شما از سوره احزاب برای بخت گشایی

ختم قرآن به نیت یک ازدواج خوب

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین

معرفی چند ختم برای بخت گشایی

 معرفی چند ختم برای بخت گشایی 2

ختم صلوات برای ازدواج

ختم دعای یستشیر برای ازدواج

دعا یا ختم خاصی برای زود ازدواج کردن سراغ ندارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه) منصرف شدن خواستگار (۱۵ مطلب مشابه) دعا ختم چله صلوات برای ازدواج (۱۶ مطلب مشابه)