سلام

الان سه تا خواستگار پشت سر هم میاد و به دلیل بد شدن استخاره جواب رد میدیم. با توجه به اینکه آقای فرهنگ گفته بودن بعضی کارها استخاره در اول کار جا داره و البته خودم هم معتقدم به استخاره. ولی می ترسم دیگه خواستگاری نمونه برام با این روالی که پیش میرم راستش خونوادمم تا حدی شاکی شدن از این روال.


مرتبط با استخاره:

امکان داره استخاره بگیریم و جواب استخاره محقق نشه؟

نتایج بی توجهی به استخاره برای ازدواج

همه چیز خوب پیش میرفت تا این که خواستگارم استخاره کرد ...

با استخاره و سرکتاب به نتیجه رسیدن که منو رد کنن

همه خواستگارانم رو با استخاره رد کردم !

عمل نکردن به استخاره گناه داره؟

به استخاره عمل کنم یا دلم رو به دریا بزنم؟

باید به استخاره ای که کردم عمل کنم ؟

اعتقاد به استخاره آنلاین درسته یا غلط ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)