سلام به همگی
سریع برم سر اصل مطلب ، شاید تا یکی دو سال پیش  خیلی به استخاره اهمیتی نمی دادم  نه اینکه قبول نداشته باشم  ولی سراغش نمی رفتم تا اینکه چند سال پیش یه خورده کار و بارم بهم ریحت و تصمیم گیری به مشکل خوردم تا اینکه به سرم زد برم از طریق یکی از  سایت ها استخاره انلاین انجام می دادند اقدام به استخاره کردم و موفق شدم  تو کار ، این اتفاق یکی دو بار دیگه هم تکرار شد و اونم با نتابج مشابه به مرور کارم به جایی کشید که  یه جواریی برای انجام کار ها به استخاره معتاد شدم .
برای هر مسئله ای استخاره میکردم ( که قاعدتا نیازی به این کارها نبود واقعا ) راستش  بعد ها از اینکه سر هر مسئله ای استخاره کنم  ناراضی شدم  به علاوه که تعبیر هایی که تو این سایت و یه سایت معتبر دیگه میدیدم گاها متفاوت از هم بود این نکته به همراه توصیه هایی از دوستان که این استخاره آنلاین خیلی صحیح نیست  و موفقیت ها هم شاید بخاطر ریسکی بوده که انجام دادم و نتیجه استخاره آنلاین از نظر دوستان تصادفی و من نه ، کمک کننده بوده.
خودم قبول دارم  تو خیلی از کارها واقعا نیازی به استخاره نداشتم و فرصت های زیادی رو از دست دادم الکی !!! ولی هنوز ذهنم درگیر 3 -4 بار  اوله.
الان تو شرایطی هستم که از دختر خانمی خوشم اومده ، خب طبق یه سری اصول تحقیقاتی انجام دادم  و نتایجش برام راضی کننده بوده ، خب دوباره همون داستان و استخاره آنلاین و جواب متفاوتی که بهم داد !!!
از چند تا از مراجع هم سوال هایی کردم درباره تناقض ها در تعبیر و ... ولی  جوابی بهم ندادن یا  از حاشیه رفتن
ازتون میخوام نظرات و تجربیاتون رو درباره استخاره بهم بگین
ممونم از شما

مرتبط با استخاره:

امکان داره استخاره بگیریم و جواب استخاره محقق نشه؟

نتایج بی توجهی به استخاره برای ازدواج

همه چیز خوب پیش میرفت تا این که خواستگارم استخاره کرد ...

با استخاره و سرکتاب به نتیجه رسیدن که منو رد کنن

خواستگارانم رو به دلیل بد شدن استخاره رد میکنم

همه خواستگارانم رو با استخاره رد کردم !

عمل نکردن به استخاره گناه داره؟

به استخاره عمل کنم یا دلم رو به دریا بزنم؟

باید به استخاره ای که کردم عمل کنم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)