سلام
سوال داشتم که مدتی هس خیلی ذهنمو مشغول کرده
من بخاطر انجام کاری که واقعا مردد بودم، استخاره کردم .جواب استخاره اصلا خوب نبود . موقع گرفتن استخاره بدون مشورت با کسی و با عجله سراغ روحانی رفتم و استخاره گرفتم .
الان که شرایطم رو میسنجم میبینم نمیتونم به استخاره عمل کنم، از طرفی هم میترسم که بهش عمل نکنم
چیکار کنم؟ به نظر شما عمل نکردن به استخاره گناه داره؟
اگه با دادن صدقه راه مورد نظرم رو انتخاب کنم و به استخاره عمل نکنم، مورد عذاب و ناراحتی خدا واقع میشم؟
کمکم کنین، خیلی دلم آشوبه

مرتبط با استخاره:

امکان داره استخاره بگیریم و جواب استخاره محقق نشه؟

نتایج بی توجهی به استخاره برای ازدواج

همه چیز خوب پیش میرفت تا این که خواستگارم استخاره کرد ...

با استخاره و سرکتاب به نتیجه رسیدن که منو رد کنن

خواستگارانم رو به دلیل بد شدن استخاره رد میکنم

همه خواستگارانم رو با استخاره رد کردم !

به استخاره عمل کنم یا دلم رو به دریا بزنم؟

باید به استخاره ای که کردم عمل کنم ؟

اعتقاد به استخاره آنلاین درسته یا غلط ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)