سلام خدمت دوستان

در مورد استخاره سوال دارم . من دختری ۲۱ ساله هستم. خواستگاری دارم که هفته ی پیش یک جلسه با ایشون حرف زدم. من اولین بار ایشون رو دیدم . میگن چهره طرف باید به دلت بشینه. ایشون قیافه ای معمولی داشتن اما سفید و بور با موهای تقریبا کم پشت. من خودم سبزه هستم و قیافه ای معمولی دارم اما همیشه دوست داشتم طرفم سبزه باشه.

البته با تمام احترام به آقایون سفید٬ من چون خودم سبزه ام اینجوری میخواستم یه چهره ی سبزه معمولی . اما از طرفی ایشون خانواده خوب و با ایمانی دارن. پدر و مادرم خیلی به این وصلت راضی ان و خودشون هم وقتی باهاشون حرف زدم از نظر اعتقادی به هم میخوردیم و از حرفاشون خوشم اومد.

خونه هم دارن و دارن فوق میخونن تو آزاد، خانواده هم خیلی حمایتشون میکنن، البته واقعا اینا برام مهم نیست مهم ترین چیز برام اخلاق و ایمانه و تازه از پسرای مستقل بیشتر خوشم میاد. احساس میکنم یه کم زیادی وابسته به خانوادن چون تک پسرن. بعد از خواستگاری از اون جایی که من دو دل بودم بعد از نماز صبح استخاره کردم با تسبیح جواب ترک عمل بود. باز برای این که مطمئن بشم زنگ زدم دفتر مرجعم استخاره گرفتم گفتن خوب نیست.

حالا سوالم اینه با توجه به این که خانوادم اصرار دارن به این ازدواج، آیا شما دیدین کسی رو که استخاره ازدواجش خوب نباشه و بعد ازدواج کنه ؟ بعدا خیلی بد بوده ؟

سوال دوم این که آیا خانومایی که سبزه میپسندیدن ولی با سفید ازدواج کردن یا اونایی که سفید می خواستن با سبزه ازدواح کردن٬ بعدا براشون عادی شده؟ و نعوذبالله همسرشون رو مقایسه نکردن ؟ البته من خودن معتقدم ظاهر عادی میشه ولی خب در مورد ازدواج گفتم از تجربیات دوستان استفاده کنم.

البته مهم ترین مسئله برام استخاره هست. بیشتر تجربیاتتون رو در مورد استخاره ازدواج برام بگین. چه خودتون چه اطرافیان. ممنون ببخشید طولانی شد به هر حال دخترم دیگه...

خانوما از جزئیات نمیگذرن.


مرتبط با استخاره:

امکان داره استخاره بگیریم و جواب استخاره محقق نشه؟

همه چیز خوب پیش میرفت تا این که خواستگارم استخاره کرد ...

با استخاره و سرکتاب به نتیجه رسیدن که منو رد کنن

خواستگارانم رو به دلیل بد شدن استخاره رد میکنم

همه خواستگارانم رو با استخاره رد کردم !

عمل نکردن به استخاره گناه داره؟

به استخاره عمل کنم یا دلم رو به دریا بزنم؟

باید به استخاره ای که کردم عمل کنم ؟

اعتقاد به استخاره آنلاین درسته یا غلط ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)