سلام
من 3 ساله دارم کنکور میدم و هر بار هم به دلایلی خراب میکنم... امسال  به دلیل فشار خون بالا و یه سری مشکلات از طرف خانواده دایی بی شرفی که دارم و به ناحق به ما ظلم بزرگی کرد مامانم سکته کردن و مواظب شون بودم. یه سال بابام سر کار آسیب دید باید منم کار میکردم... یه سال پام بدجور شکست که ماه ها خوابیده موندم ...
حالا برای کنکور سال بعد کلی قانون جدید و سخت گذاشتن... من شاگرد اول مدرسه بودم.. این مشکلات نذاشت کنکور رو خوب بدم ... خدا رو شکر الان اوضاع مون بهتر شده... وقتی نتایج اومد و دیدم باز رتبه ام در حد انتظارم نشد به هم ریختم...
میخواستم برم تغذیه یا پرستاری بخونم و مرداد بود که سر دو راهی موندم که دوباره بخونم یا برم دانشگاه... که استخاره گرفتم و خوب اومد آیه 89 سوره نمل بود و امیدوارم شدم که برای کنکور باز بخونم...
میخواستم امسال عالی بخونم و برنامه کامل 5 ماهه نوشتم که کل درس ها رو بخونم تا اینکه الان باز قانون های سخت گذاشتن. تاثیر معدل قطعی شده و هزار تا چیز دیگه که واقعا وحشتناک شده.
مثلا کتاب های نظام جدید راحت تر از ماست ولی تراز کنکور مون یکسانه که به ضرر ماست. باید ترمیم معدل شرکت کنیم و معدل 19 هم ضرر میبینه حتما باید 20 باشیم تا رشته های خوب قبول بشیم...
امشب کلی گریه کردم و باز استخاره کردم. به خودم گفتم اگه بد بیاد دیگه میرم دانشگاه ثبت نام میکنم یه رشته ای میخونم با تمام وجود از خدا خواستم راه رو بهم بگه. اگه قبول نمیشم دیگه نخونم و برم دانشگاه که نتیجه استخاره دقیقا همون آیه 89 نمل و همون نتیجه استخاره بود...
خیلی برام عجیب بود..از سایت دکتر آوینی استخاره گرفتم. دقیقا همون صفحه قرآن و همون آیه برام اومد...
به نظرتون در این شرایط من که واقعا با دل خیلی شکسته استخاره کردم باید بهش عمل کنم ؟ و به استخاره اعتقاد دارید ؟

مرتبط با استخاره:

امکان داره استخاره بگیریم و جواب استخاره محقق نشه؟

نتایج بی توجهی به استخاره برای ازدواج

همه چیز خوب پیش میرفت تا این که خواستگارم استخاره کرد ...

با استخاره و سرکتاب به نتیجه رسیدن که منو رد کنن

خواستگارانم رو به دلیل بد شدن استخاره رد میکنم

همه خواستگارانم رو با استخاره رد کردم !

عمل نکردن به استخاره گناه داره؟

به استخاره عمل کنم یا دلم رو به دریا بزنم؟

اعتقاد به استخاره آنلاین درسته یا غلط ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)