سلام دوستان

 من ۲۶ سالمه چند وقته واقعا احساس می کنم که از همه نظر نیاز به ازدواج دارم قیافه ام خوبه خانواده خوبی هم دارم و در کل شرایطم خیلی خوبه ولی خواستگار درست حسابی تا حالا نداشتم زیاد دعا کردم ولی حتما حکمتی توش بوده که مستجاب نشده از شما می خوام که راهنماییم کنید که اگر دعا یا ختم خاصی هست بهم بگید انجام بدم که ان شاء الله زودتر ازدواج کنم لطفا اگر تجربه ایی هم از دعا ها دارید بهم بگید.

بیشتر بخوانید ...

 معرفی چند ختم برای بخت گشایی

معرفی چند ختم برای بخت گشایی 2

ختم صلوات برای ازدواج

ختم دعای یستشیر برای ازدواج

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه) دعا ختم چله صلوات برای ازدواج (۱۶ مطلب مشابه)