سلام

از وقتی وارد دانشگاه شدم به ازدواج خیلی جدی فکر میکردم و خواستگار هم کم نداشتم ولی هر کدوم واقعا یه مشکل و تناقصی با معیارهای من یا خانواده م داشت که قابل چشم پوشی نبود، به این دلیل تا همین چند ماه پیش مجرد بودم البته در کنار تلاش هایی که برای دیده شدن در جامعه به صورت شرعی میکردم در کنارش دعا هم خیلی میکردم.

کلا هر جا میخوندم فلان دعا برای ازدواج خوبه میخوندم، فلان نماز میخوندم، فلان زیارت ... حتی چله زیارت عاشورا آیت الله حق شناس هم خوندم که خب برای من جواب نداد، خواستگار پیدا می‌شد ولی مناسب ازدواج نبود تا اینکه یه بار از یه پاسخگوی مسائل شرعی پرسیدم یه دعای مطمئن برای ازدواج خوب به من معرفی کنید که ایشون با قاطعیت گفتن چله سوره یاسین منم دلو به دریا زدم و این چله رو برای بار اول گرفتم.

هنوز چله تموم نشده بود که مادر همسرم (عقد کرده ایم) برای خواستگاری زنگ زدند که چند وقت بعد قرار خواستگاری گذاشته شد و چند ماه بعد هم بعد از آشنایی عقد کردیم (آذر ماه)، البته من همه ی تلاشم رو کردم که به شناخت درستی دست پیدا کنم و چشم بسته چون چله گرفتم این خواستگار اومده پس خوبه انتخاب نکنم، الانم چند ماهی از عقدم میگذره.

خدا رو شکر همسرم پسر خوبیه در کنار ویژگی های منفی که مثل هر آدم دیگه ای داره اینقدر ویژگی های مثبت داره که میتونم این ویژگی های منفی‌ اش رو ندید بگیرم.

دوستان من نیت کرده بودم که هر موقع ازدواج کردم بیام و در خانواده برتر دعایی که ازش نتیجه گرفتم رو بهتون معرفی کنم و خواستم یه امیدی تو دل همه جوون ها دم عید انداخته باشم.

نمیدونم وقت کنم اصلا به این تاییک سر بزنم یا نه ولی برا همه تون آرزوی خوشبختی و سال خوبی دارم، بچه‌ها مطمئن باشید اگه دعا رو خالصانه بخونید و فقط و فقط از خدا صلاح تون رو بخوایید نه چیزی رو به اجبار، مطمئن باشید جواب میگیرید.


مرتبط :

معرفی چند ختم برای بخت گشایی

 معرفی چند ختم برای بخت گشایی 2

ختم صلوات برای ازدواج

ختم دعای یستشیر برای ازدواج

دعا یا ختم خاصی برای زود ازدواج کردن سراغ ندارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) دعا ختم چله صلوات برای ازدواج (۱۶ مطلب مشابه) جلب نظر دختر برای ازدواج (۱۰ مطلب مشابه)