سلام دوستان 

من یه درخواستی ازتون دارم که البته بهش احتیاج دارم و هم اینکه فکر میکنم جوابتون بدرد همه میخوره
حالا ازتون چی میخوام؟
1_ هر کس هر حاجتی داشته و با نذر یا ذکر یا دعای خاصی برآورده شده اول بگه حاجتش چی بوده ( که دوستانی که تو شرایط مشابه هستن هم روحیه بگیرن )

2_ اینکه اون نذر یا ذکر و دعا رو برامون دقیق بنویسه (که مثلا چند روز؟ چجوری؟ (مثلا پشت سر هم یا تو روزای خاصی باید خونده شه)شرایط خاصی داره؟ برا حاجت خاصیه یا نه؟ و ...)

3_ اینکه دوست دارم یه ختم مخصوص مجردا بگیرم و تو این ختم همه مجردان خانواده ی برتر به نیت هم دیگه این ختم رو انجام بدن و برای هم دیگه دعا کنن ( که ان شاءالله به واسطه ی دعای هم دیگه همه زودتر حاجت بگیریم )


نکته: به عنوان مثال هر کس 30 تا صلوات رو تا 40 روز به عهده میگیره و هر صلوات به نیت یه نفر مثلا اولی به نیت ریحان خانم:D دومی به نیت الی خانم:D سومی به نیت لیلا خانم و ...  میشه هم مثلا هر روز رو به یکی اختصاص داد ولی چون استمرار دعا مهمتره فک میکنم اینجوری که تو هر سری مثلا سی نفر رو دعا کنی بهتر جواب میده
باز سر این چیزا میشه به توافق رسید شما اول قبول بکنید بعدا بحث میکنیم
اجرکم عندالله
" پرتو خورشیدی "

 

مرتبط:

 معرفی چند ختم برای بخت گشایی

معرفی چند ختم برای بخت گشایی 2

ختم دعای یستشیر برای ازدواج

دعا یا ختم خاصی برای زود ازدواج کردن سراغ ندارید؟

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) دعا ختم چله صلوات برای ازدواج (۱۶ مطلب مشابه)