اوایل اصلا نمیدیدمش، راستش رو بخواید به کس دیگه ای علاقمند بودم اما اون آدم ازدواج کرد، روزهای سختی رو پشت سر گذاشتم تا اینکه تونستم به خودم بیام، اون موقع بود که تازه متوجه نگاه های مداومش شدم، دختر ساده ای بودم و هستم، نمیتونستم دلیل دیگه ای جز علاقه ش به خودم برای اون نگاه ها پیدا کنم، ظاهر معمولی و ساده ای داشت کم کم توجهم بهش جلب شد.

احساس میکردم پسر خوبیه، هیچ وقت با هیچ دختر دیگه ای ندیدمش و همین باعث میشد حس خوبی بهش داشته باشم، وقتی نگاهم میکرد احساس خوبی بهم دست میداد، نمیدونم واقعا منظورش از این طرز نگاهاش چی بود اما هر چی که بود منو درگیر خودش کرد. 

از وقتی بیشتر روی این قضیه حساس شدم سعی کردم چشمم رو ازش بگیرم، آخه تقریبا هر بار که مقابل هم ظاهر میشدیم چشم هامون تو هم گره میخورد، نمیدونم شایدم تقصیر خودم بود که تا متوجهش میشدم ناخودآگاه سرم رو بلند میکردم تا ببینم خودشه یا نه که تقریبا همیشه هم چشم تو چشم میشدیم، همین چشم تو چشم شدن هم بود که باعث شد پیش خودم فکر کنم چرا هر بار که نگاهش میکنم باید متوجه بشم اونم منو نگام میکرده، لابد یه چیزی این وسط بوده دیگه, اما اون هیچ وقت سر صحبت رو باز نکرد.

خیلی نظرها در این باره در همین خانواده برتر خوندم که گفتن "دوستت نداره اگه داشت بهت میگفت" خیلی ها این جور مواقع میگن "لابد به همه همین جوری نگاه میکرده" اما خیلی جاها هم از زبون پسرها شنیدم که گفتن "بخاطر خجالت نرفتیم بهش بگیم" یا گفتن "شرایط ازدواج رو نداشتیم" یا "از شنیدن جواب رد یا برخورد بد ترسیدیم" نمیدونم کدوم این حرف ها درست بوده, شایدم چون من سعی کردم نگاهش نکنم و سر به زیر باشم فکر کرده علاقه ای بهش ندارم و از جواب رد ترسیده.

نمیخوام دنبال دلیلش باشم چون دلیلش هر چی که بوده حالا دیگه فرقی به حالم نمیکنه، اوایل وقتی یه مدت نمیدیدمش میتونستم بهش فکر نکنم یا با خودم بگم داری اشتباه میکنی اون هیچ علاقه ای بهت نداره، اما هر چی زمان بیشتر گذشت انگار وابسته تر شدم، تقریبا تمام طول دوره 4 ساله دانشگاهم رو با این افکار گذروندم، چون از ترم های اول شروع شد و تا آخرین ترم و حتی الان که دیگه دانشگاه رو تموم کردم ادامه داره.

اون آقا پسر ورودی یه سال قبل من بود و یه سال هم قبل از من فارغ التحصیل شد، الان بیشتر از یک ساله که دیگه ندیدمش، اما توی تمام این مدت نتونستم فراموشش کنم، همیشه منتظر بودم بیاد جلو و باهام حرف بزنه تا منم بتونم احساساتم رو بهش ابراز کنم، بالاخره من یه دختر چادری بودم که هیچ وقت هم با هیچ پسری حتی در حد مسائل درسی حرف و رابطه نداشته، خوب نمیتونستم تابلو بازی در بیارم. 

این اواخر خیلی بهش علاقمند و وابسته شده بودم اما انگار هر چی بیشتر وابسته میشدم رفتارم بیشتر بر عکس این موضوع رو نشون میداد، هر چی بیشتر علاقه مند میشدم بیشتر از نگاه کردن بهش خودداری میکردم، شاید از اینکه نگاهم منو لو بده میترسیدم ،هر چند بدم نمی اومد بفهمه دوسش دارم ،اما دست خودم نبود نمیتونستم نگاهش کنم، هر بار که تصمیم میگرفتم رفتارم رو عوض کنم که یه وقت فکر نکنه ازش بدم میاد و از ترسش جلو نیاد بازم نمیتونستم و یه جوری از کنارش رد میشدم که شاید پیش خودش فکر میکرده هیچ حسی بهش ندارم، اما من هر روزی که میگذشت بیشتر وابسته ش میشدم و الان که بعد از یک سال و خورده ای هنوز نتونستم فراموشش کنم میفهمم که چقدر حس عمیقی بهش پیدا کرده بودم. 

با اینکه همیشه دختری بودم که معیارهای سخت گیرانه ای داشتم و فکر میکردم اگر هم بهش حسی دارم زودگذره و ممکنه بعدا برام عادی بشه، اما علاقه م بهش طوری توی قلبم ریشه کرده بود و جوری به دلم نشسته بود که با وجود سعی و تلاشم، برای چندمین بار از فراموش کردنش دوباره به فکر کردن بهش رو آوردم و دوست دارم یه روزی دوباره پیداش کنم و ببینمش، هر چند که مطمئن نیستم اون روز هم کاری از دستم بر بیاد، اما دلم میخواد پیداش کنم، شاید دلتنگشم و فقط به یه بار دیگه دیدنش راضیم.



مرتبط با انواع نگاه های پسران:

در دانشگاه، یه پسر نگاه ها و رفتار خاصی نسبت به من داره

نحوه برخورد به پسری که زل میزنه و جلو نمیاد

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

میشه نگاه کردن پسران رو به حساب علاقه شون گذاشت؟

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟


مرتبط با نگاه های دختران به پسران:

دخترم، نمیتونم تو صورت کسی نگاه کنم و حرفم رو بزنم

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه؟

نگاه کردن به صورت موقع حرف زدن با خانم ها

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟

آقایون ، اگه یه دختر محجبه موقع حرف زدن به چشماتون نگاه کنه بده ؟

علت این که نمیتونم عادی با آقایون برخورد کنم، اینه که هیز هستم؟


مرتبط با چراغ سبز دختر به پسر برای ازدواج:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)