سلام

راستش من تقریبا 5 ساله به یه اقا پسری که از اقوام دورمون هستن علاقه مند شدم  ولی ایشون از علاقه من هیچ اطلاعی ندارن حالا مشکل من این هست که نمیدونم  ایشون هم به من علاقه دارن یانه  ایشون وقتی منو یه جایی میبینن زیاد نگاهم میکنن  به نظر شما میشه این نگاه کردن رو به حساب علاقشون گذاشت ؟ 

ممنون میشم اگه جواب بدین.


مرتبط:

در دانشگاه، یه پسر نگاه ها و رفتار خاصی نسبت به من داره

نحوه برخورد به پسری که زل میزنه و جلو نمیاد

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه)