سلام خدمت کاربران محترم سایت

میخوام از خواهر های عزیز سایت راهنمایی بگیرم

دختر بیست و چند ساله ای هستم ، تمام سعی م رو کردم که بنده ی خوبی برای خدا باشم ..
بگذریم .. این رو گفتم یه پیش زمینه ای تو ذهنتون باشه . مشکلم اینه که آدم متوهمی هستم .. !
یعنی از نگاه پسر ها برای خودم فکر و خیال میکنم . این موضوع منو تو دانشگاه خیلی آزار میده .. سعی میکنم سرمو بندازم پایین و به آقایون نگاه نکنم که مبادا متوجه نگاه پیوسته ای به خودم بشم اما خب .. گاهی متوجه میشم . تپش قلبم بالا میره .. خیلی احساس گناه میکنم . مطمئنم هیچ عشق و علاقه ای بوجود نمیاد اما توهم اینکه طرف منو دوست داره ولم نمیکنه . خانم ها میدونن همین فکر که طرف دوستت داره هر چقدر هم طرف رو برای خودت مناسب نبینی ، ذهن رو مشغول میکنه .

این مشکل رو نه فقط در دانشگاه ، خیلی جای دیگه هم دارم . مثل نوجوان ها نگاه نامحرم رو میذارم به حساب علاقه و این دست خودم نیست واقعا . خیلی با خودم میجنگم .. خدا رو صدا میزنم .. دعا میکنم ..

سعی میکنم عیب و ایراد های ظاهری طرف رو برای خودم مرور کنم تا از ذهنم بندازمش اما میدونم که این راهش نیست .

اگه سوره یا دعا یا ذکر خاصی سراغ دارین که منو نجات بده از این حس بد و آزار دهنده ممنون میشم بگین . یا اگه راهکاری دارید که رو خودتون جواب داده .. ممنون میشم راهنماییم کنید .

میدونم که این مشکلم از کجا آب میخوره . فکر میکنم بخاطر این بوده که مورد توجهات عاطفی و محبت پدرانه قرار نگرفتم . ولی کاری از دستم برنمیاد .


مرتبط:

در دانشگاه، یه پسر نگاه ها و رفتار خاصی نسبت به من داره

نحوه برخورد به پسری که زل میزنه و جلو نمیاد

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

میشه نگاه کردن پسران رو به حساب علاقه شون گذاشت؟

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه)