سلام

من یک دختر ۱۷ ساله م و در کشور سوئد زندگی میکنم . توی مدرسه من پسری است که هر وقت می بینمش به من زل می‌زنه و تلاش می‌کنه که با من ارتباط چشمی برقرار کنه. و فقط توی چشمام نگاه میکنه و نگاهش رو دور نمیکنه ، حتی بعضی وقت ها هم سعی میکنه بیاد نزدیک تر ولی غیر از این کار دیگه ای نمیکنه ، مثلا نمیاد باهام صحبت کنه و تنها کاری که یکی دو سه بار انجام داد این بود که وقتی بهش نگاه میکردم لبخند میزد .

 ولی به نظر من این از علاقه نیست چون اگر به من علاقه میداشت حتما توی شبکه های اجتماعی باهام ارتباط برقرار میکرد ،جرات نداره و نمیتونه بیاد جلو و صحبت کنه. جالبیش اینه که فقط به من این جوری نگاه میکنه جوری که هر کسی از کنارمون رد میشه این و حس میکنه که کمی عجیب است . و خیلی تابلو میکنه وقتی به من نگاه میکنه .

البته من هم سعی می‌کنم که باهاش ارتباط چشمی داشته باشم و این اولین نفری است که می‌توانم باهاش ارتباط طولانی چشمی داشته باشم . به نظر من که یک پسر خیلی مهربونی و خوشیتیپ است و همیشه ارتباط چشمی ما بیشتر از ۳ ثانیه است . جالبیش اینه که هر دو هم دیگه را زیر نظر داریم و این حدود ۳ ماه که همین طور ادامه داره ولی هنوز هیچ اتفاقی بین ما نیافته . 

وقتی روزهای اول حس کردم که این خیلی اتفاق عجیبی است که همش با یک نفر ارتباط چشمی طولانی داشته باشم. دوستانم را مرجع کردم و ازشون خواهش کردم تا بیان و از نزدیک ببینن که چگونه شرایطی است و وقتی دوستانم ارتباط بین ما رو دیدن گفتن که اون از من خوشش میاد. یعنی واقعا نمیدونم که از من خوشش میاد یا نه ؟

نمیدونم چیکار کنم من برم جلو یا همین جوری ادامه بدم تا اون بیاد  ؟


مرتبط:

در دانشگاه، یه پسر نگاه ها و رفتار خاصی نسبت به من داره

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

میشه نگاه کردن پسران رو به حساب علاقه شون گذاشت؟

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه)