سلام
من یه دخترم چند روز دیگه هم ۱۸ سالم میشه.
آدم بی زبونی نیستم و هیجوقت نمیذارم حقم خورده بشه. در برابر حرف غیر منطقیم نمیتونم سکوت کنم واسه همین همیشه با معلمام بیشترم اونا که آقان دعوام میشه. همه فک میکنن خیلی اعتماد به نفس دارم اما واقعا اینطور نیست. فقط میتونم در حالت تدافعی باشون بحث کنم...
بزرگترین مشکلم اینه که نمیتونم آروم با کسی مخصوصا مردا صحبت کنم دوستام خیلی راحت حرف میزنن اما  من صدام میلرزه و عرق میکنم. فک میکردم چون تا حالا با هیچ پسری حتی چتم نکردم اینطورم واسه همین تو اینستا سعی کردم یکم بیشتر باشون حرف بزنم تا واسه منم مث دوستام عادی بشه

اما حالا میبینم این مشکل رو با خانوما هم پیدا کردم. پشت تلفن یا تو اس ام اس خیلی زبون دارم حتی بهم میگن خیلی رو داری. تو جمع هم راحت صحبت میکنم. اما نمیتونم تو صورت کسی نگاه کنم و حرفمو بزنم

خیلی از خودم حرصم میگیره. راستش یه مدت یه مشکل واسم پیش اومد و خیلی افسرده شدم و تو خودم بودم اما الان دو سال اون مشکلم حل شده اما حسابی اعتماد به نفسم پابین اومده. لطفا بگید چکار کنم که قوی بشم و راحت بتونم صحبت کنم.

مرتبط:

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه؟

نگاه کردن به صورت موقع حرف زدن با خانم ها

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟

آقایون ، اگه یه دختر محجبه موقع حرف زدن به چشماتون نگاه کنه بده ؟

علت این که نمیتونم عادی با آقایون برخورد کنم، اینه که هیز هستم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)