سلام کاربران گرامی

یه سوال دارم که ممکنه سوال خیلی از خانم ها هم باشه ، آقایون لطفا جوابگو باشن . 

چرا واقعا اینجوریه که شما مردها اگه دختری به شما ابراز علاقه بکنه ، فرار میکنین و خودتون رو میگیرین و بی محلی میکنین؟ (بحث من مذهبی بودن و ... نیست لطفا نگید خب طرف به اعتقادش پایبنده) منظورم کلی هست.

من مرد دیدم یکی رو دوست داشته و مطمئن هم بودم از این علاقه و یهو تا فهمیده دختره هم خوشش میاد پا پس کشیده!، زده شده...، فرار کرده...، کم محلی کرده و رفته دنبال دیگری. آخه چه دلیلی داره؟

ذات تونه ؟ اکتسابیه ؟ ویروسیه ؟ بحث غروره ؟ پشیمون نمیشین بعدا اگه طرف خوب بود؟ این قانون تو مغزتون ثبت شده که فقط خود شما باید طرف رو برای ازدواج و... صید کنین؟ به قول معروف شما شکارچی باشین ؟ چرا ؟
چرا اینجوریه که اگه تو رابطه ای دو طرف همو بخوان، زن حرف بزنه از علاقه ش، مرد سرد میشه؟

یعنی خانم نباید از علاقه ش حرف بزنه؟

آقایون متاهل
شماها چی؟
آیا شمام وقتی خانم تون بهتون محبت میکنه و بعد خودش رو میگیره و ناز میکنه به قولا آویزون نیست. بیشتر دوسش دارین، یا وقتی همه ش محبت پشت محبت؟، این تو ذات مردهاست؟ چون خانم ها هر چی محبت ببینن بیشتر جذب میشن. ما خانوم ها باید چکار کنین آخرش؟ 


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


مرتبط با محبت نکردن شوهر :

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

تاثیر خوش کلامی و محبت زنانه بر زندگی مشترک چه مقدار است؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)