هوالعالم 

سلام 

حدود ۲۰ و خورده سالمه پسر مورد علاقه م که از قضا فامیل هم بودیم ازدواج کرد با دختری که هم از لحاظ چهره و هم از لحاظ خانواده از من پایین تره، متاسفانه فامیل هم هستی م و حداقل سالی یه بار همدیگه رو خواهیم دید.

بعد از مراسم حالم خیلی بد شده انگیزه‌ای برای زندگی یا انجام کاری ندارم، استاد راهنما هم برای کارهای پایان نامه م پیام داد که بیا دلیل عدم مراجعه تون چیه خانم مهندس، انگیزه‌ای ندارم نه برای درس و پایان نامه و نه برای حتی کارهای روزمره و یا تفریح 

دلم هنوز پیش پسره گیره دوسش دارم 

افسرده هم شدم حوصله کاری رو ندارم 

حس این که خودم رو دوست ندارم بهم القا شده همه ش میگم دلیل خواسته نشدنم دلیل ترجیح دادن اون به من، و هزار تا فکر که مغزم خاموش نمیشه، کمکم کنید چه کار کنم. 

راستی لطفاً برای حال دلم دعا کنید

 

مرتبط با شکست عشقی در دختران:

یعنی به همین راحتی ولم کرد؟

من تنها و اون با یارش، چیکار کنم آروم بشم؟

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

اگه اون مال من نبود، چرا خدا گذاشت اینقدر وابسته ش بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شکست عشقی (۲۹ مطلب مشابه)