سلام به همه دوستان عزیزم

 طبیعی هست که همه ی ما ها یکسری خصلت های خوب و پسندیده داریم و یکسری خصلت های بد .

من یه دختر ۲۱ ساله هستم که تا حالا پدر و مادرم تا حد توان شون تا جایی که توانستن برام هرچیزی فراهم کردن و من یه برادر بزرگ تر از خودم دارم که دو سال عقد هستن و به خاطر دانشجو بودنشون اجازه کار ندارن و پدرم خرج برادر و  عروس مون رو میدن . ولی واقعاً بین و من برادرم تبعیض می ذارن .البته خودم هم می‌دونم خیلی رو عروس مون حساس شدم .هر مناسبتی طلا و این ها امّا خب من چی .منم دخترم خب به هر حال آدم تا یه جایی ناراحت میشه .

البته من هیچ رفتار و عکس العملی از خودم نشون نمیدم امّا این قدر تو ذهنم خودخوری کردم که واقعاً از درون عصبیم .

می دونید من واقعاً بهشون غبطه می خورم ، چیکار کنم که این حس زشت رو دیگه نداشته باشم چون فقط خودم هم که دارم اذیت میشم .

لطفا راهکار بدید .


مرتبط :

حسود شدم، دلم نمیخواد کسی از من سرتر باشه

دوستم داره تحریکم می کنه که بهش حسودی کنم

لطفا بگید چیکار کنم حسودی نکنم ؟

حسادت ها و مسخره کردن های فامیل رو چطور تحمل کنم؟!

زیادی مورد حسادت دیگران قرار میگیرم

جدیدا برادرها و خواهرمم به زندگیم حسادت می کنن

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

به همه در مورد حسادت مشاوره میدادم ولی ظاهرا گرفتارش شدم

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟

به دیگران غبطه می خورم اما حسادت نمی کنم

دوستم به من بیشتر از همه حسودی میکنه

تازگی ها خیلی به زندگی دیگران حسودیم میشه