سلام

دخترم، از اواسط بهمن با پسری از طریق اینستا آشنا شدیم که همسن هم هستیم اوایل هیچ قصد و غرضی نبود گه گاهی پیام می‌دادیم و راجب موضوعات مختلف حرف می‌زدیم یک بار ازم عکس خواست که ندادم و اصرار هم نکرد.

بعد از گذشت یک ماه و ابراز علاقه کرد و ازم خواست که من رو ببینه (فکر می‌کرد همشهریش هستم که گفتم من از یه شهر دیگه ام) می‌گفت برام فاصله اهمیتی نداره منتظر می مونم تا شرایطش پیش بیاد یک روزی هم و ببینیم. 

در این مدت خیلی بهم ابراز علاقه کرد باهام درد و دل کرد از اهدافش گفت توی زندگی که می خواد موفق بشه و حتی دو ماه بعد آشنایی می‌گفت من تو رو توی آینده م می بینم و تصور می‌کنم و آرزو دارم اول به هدفم برسم بعدش به تو. 

یکی از اعضای خانواده ش هم از من خبر داره حتی عکس خانواده ش رو هم برام فرستاد. در این مدت هیچ وقت اصرار به فرستادن عکسم نداشت و اگه نمی‌خواستم بفرستم هم گله نمی‌کرد می‌گفت تحمل می‌کنم. 

ولی وقتی درخواست می‌کرد خودم گاهی براش می‌فرستادم با حجاب بی حجاب نهایتاً موهام معلوم بود. هیچ رفتار بدی ازش ندیدم که بخوام بگم قصدش سوء استفاده است یا برای بازی می خواد و ممکنه ولم کنه حتی وقتی حرف از این می زنم که روزی به هر دلیلی جدا میشیم عصبانی میشه که منو دوست داره و نمی‌خواد به این موضوع فکر کنه و میگه که ما مال هم هستیم در آینده هم واقعی میشه. 

وقتی مطالبی رو توی این سایت و جاهای دیگه می خونم که پسران فقط برای هوس و چیزهای دیگه دختر رو میخوان توی مجازی و نباید اعتماد کرد، شک می‌کنم این همه خوبی معنا نداره واقعاً قصدش چیه با اینکه هیچ وقت ازم درخواست بدی نکرد و غیرت هم داره می‌خوام بدونم ممکنه یکی این قدر عالی نقش بازی کنه و ادای دوست داشتن در بیاره ولی عاشق نباشه و منو برای بازیچه بخواد؟! 

امتحانش کردم از وقتی با منه به دخترهای دیگه محل نمی‌ده


مرتبط:

آشنایی در فضای مجازی، بعدش دیدار دنیای واقعی و نهایتا خواستگاری رسمی

از طریق چت، با پسری رابطه دارم که از لحاظ فرهنگی و طبقاتی اختلاف داریم

خواستگاری و آشنایی فقط و فقط رو در رو و در دنیای واقعی 

جواب رد به خواستگاری از دختر فامیل در اینستاگرام

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری

تو دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

پسران، ابراز علاقه به خودتون در فضای مجازی رو می پسندید ؟

در مقابل دایرکت هایی که تو فضای مجازی دارم چه واکنشی نشون بدم ؟

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

قراره هفته دیگه دوست مجازیم رو ببینیم

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) قول و قرار ازدواج در آینده (۱۴ مطلب مشابه)