سلام

کاربرای محترم پیشاپیش از اینکه به من کمک میکنید سپاسگزارم  .

دختر 18 ساله هستم که برادرم حدودا 8 سال از من بزرگتر هستن . ما وقتی تو مهمونی های خانواده پدری شرکت میکنیم کاملا متوجه میشم که دختر عمه و دختر عموهام به برادرم نظر خاصی دارن مثلا سر سفره به عمد جلوش میشینن یا شال شون رو بازتر از حد معمول میذارن یا وقتی که برادرم داره با کسی صحبت میکنه توی حرف میپرن و اظهار نظرهایی میکنن که در واقع به اون ها مربوط نیست اصلا!!!

راستش این موضوع داره عذابم میده با توجه به اینکه عمه و عمو ها نفوذ زیادی روی برادرم دارن و پدر بزرگم قبلا گفته ازدواج داداشم باید تو فامیل باشه میترسم با این کاراشون یه جورایی بخوان خودشون بندازن به ما چون داداشم شرایط نسبتا خوبی هم داره .

شما بگید من چه کار کنم چه برخوردی با دخترای فامیل داشته باشم که بفهمن منو مادرم اصلا ازشون خوشمون نمیاد و اگه قرار باشه روزی دختر هم انتخاب بشه اونا نیستن . 

نگید که با برادرم صحبت کنم چون روم نمیشه مامانم قبول نمیکنه با داداشم صحبت کنه

مرسی از راهنمایتون


جذب خواستگار:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟

چکار کنم که برادر دوستم بیاد خواستگاریم؟


چراغ سبز دختر به پسر:

اگر دختری بخنده یعنی داره پا میده؟!

دختر مورد علاقه م منتظر حرکتی از طرف من هستند؟

وقتی پسر مورد علاقه م رو می بینم ناخودآگاه تابلو بازی در میارم

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

خانم ها، دختر همسایه داره بهم چراغ سبز نشون میده؟

یه دختر با حیا، چطور باید به پسر مورد علاقه ش چراغ سبز نشون بده؟

آقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

چطور به پسر مورد علاقه چراغ سبز نشون بدیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)