سلام به کاربرهای خوب سایت خانواده برتر

لطفاً همه بخونن و جواب بدن. خیلی مهمه برام، من چندین ساله مخاطب خانواده برتر هستم و اکثر پست‌ها رو خوندم، حرف هایی که می زنم عمدتاً درد و دله ولی خوشحال میشم نظرات شما دوستان رو بشنوم.

من پسری هستم حدوداً ۲۷ ساله، همیشه سعی کردم زندگی خوب و سالمی داشته باشم و پاک بمونم برای همسر آینده م، همیشه نماز خوندم و از خود خدا کمک خواستم برای حل همه مشکلاتم، همیشه تلاش کردم توی درس و زندگی ولی متأسفانه موفقیتی برام حاصل نشد، کلی آرزو داشتم برای آیندم برای ازدواج و عشق بینهایت به همسر آینده م، به شدت مهربون و وفادارم و دلم می خواد تا جایی که می تونم به همه کمک کنم.

متأسفانه با وضع اقتصادی این دوره و زمونه باید برای همیشه آرزوهام رو فراموش کنم، چون نه پدر پولداری دارم که بتونه حمایتم کنه و نه خودم درآمد بالایی دارم، توی یکی از استان های شمالی ساکنم و هر چقدر تلاش کردم موفق نشدم، کار رسمی و با درآمد خوب در رابطه با تحصیلم پیدا کنم با اینکه بی سواد هم نیستم و لیسانس دارم، اکثر شغل هام شغل های آزاد بوده و در حال حاضر بیکارم بعد موضوع کرونا تعدیل نیرو کردن.

بعضی وقت‌ها که پست‌ها رو می خونم بعضی از دخترهای پولدار میگن ما فقط عشق و وفاداری و محبت می خوایم و اصلاً مسائل مالی برامون مهم نیست ولی سخته باور کردنش چون من تا امروز هر کسی رو دیدم اول از همه به پول و ثروت پسر نگاه کرده و اون رو اولویت انتخابش قرار داده.

من نمی گم پول مهم نیست ولی هرگز برای من اولویت نبوده، دلم می‌خواست خیلی پولدار باشم ولی نه برای خودم، برای اینکه بتونم به همه نیازمندان کمک کنم و برای خانوم و فرزندهای آینده م زندگی خوب و راحتی فراهم کنم.

خدا شاهده که هیچ چشم داشتی به مال و ثروت کسی نداشتم و ندارم، متأسفانه اوضاع اقتصادی اکثر جامعه روز به روز بدتر می شه با گرونی های روزافزون و هر روز بیشتر از آرزوهام دور میشم، یعنی من باید تا آخر عمرم مجرد و تنها بمونم و به خاطر مسائل مالی از زندگی عاشقانه و داشتن عشق محروم باشم؟ 

خیلی ناراحتم بابت این موضوع چون خیلی هم احساسی و عاطفی هستم بر خلاف اکثر پسرها، من شاعرم البته نه به صورت جدی بیشتر دلی، ولی چندین کار رو هم منشتر کردم تا امروز با بعضی خواننده ها.

تا امروز دوست دختر نگرفتم به امید اینکه همه چی رو با تنها و اولین و آخرین عشق زندگیم یعنی همسرم تجربه کنم، کاش یکی منو درک می‌کرد، کاش واقعاً کسی پیدا می‌شد تا منو باور کنه با اینکه دستم خیلی خالیه ولی وفادار و صادقم. چیزهایی که این روزها کمرنگ شده متأسفانه و ارزش زیادی نداره دیگه.

ببخشید پرحرفی کردم دوستان، امیدوارم همه بخونین و لطفاً نظرات تون رو بگین.

مرسی خدا نگهدارتون


مرتبط با مشکلات روحی و اقتصادی پسران:

به خاطر شرایط اقتصادی در توان خودم نمی بینم بتونم ازدواج کنم

یه حسی بهم میگه امسال سال آخر زندگیمه

تا کی باید دست مون در جیب پدر و مادر باشه؟!

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

برادرم به خاطر بی توجهی های گذشته، عقده ای شده

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟

تکلیف پسرانی که به خاطر شرایط اقتصادی نمی تونن ازدواج کنن چیه؟

پول که نداری دیگه کسی سمتت نمیاد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)