سلام

اگه دختری شدیداً احساس تنهایی کنه و توی خونه شون زجر بکشه از اخلاق خانواده ش باید چکار کنه؟

من پدر مادرم با هم خوب نیستن، یه برادر دارم از من بزرگ‌تر، مادرم فقط و فقط به اون توجه می کنه، یه جوری خلاء خودش رو با اون پر می کنه و طرفدار اونه که من واقعاً حسودیم می شه.

نمی تونم تحمل کنم حتی من حرف میزنم نگاه می کنه ببینه اون تایید می کنه یا نه، حالم از این علاقه عجیبش بهم می خوره و باعث پرخاش من شده، فامیل به اون حرفی بزنن سریع دفاع می کنه امّا کسی به من حرف بزنه هیچی نمیگه و تازه با اون آدم بهتر هم می شه، چکار کنم؟


مرتبط :

حسود شدم، دلم نمیخواد کسی از من سرتر باشه

دوستم داره تحریکم می کنه که بهش حسودی کنم

لطفا بگید چیکار کنم حسودی نکنم ؟

حسادت ها و مسخره کردن های فامیل رو چطور تحمل کنم؟!

زیادی مورد حسادت دیگران قرار میگیرم

جدیدا برادرها و خواهرمم به زندگیم حسادت می کنن

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

به همه در مورد حسادت مشاوره میدادم ولی ظاهرا گرفتارش شدم

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟

به دیگران غبطه می خورم اما حسادت نمی کنم

دوستم به من بیشتر از همه حسودی میکنه

تازگی ها خیلی به زندگی دیگران حسودیم میشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)