سلام

براتون اتفاق افتاده که خواستگار براتون بیاد و خودتون بفهمید ته دل تون راضی نیستید، اما خانواده اصرار کنن که مورد خوبی هست و ممکنه از اون بهتر نیاد و تو خونه بمونی، حالا چه برای دختر مجرد چه مطلقه که البته برای مطلقه‌ها این فشارها چندین برابره؟ 

خواستم بدونم وقتی نظر خودتون پنجاه بود و دوست نداشتید ریسک کنید اما با فشار خانواده تن به ازدواج دادید چقدر ازدواج تون موفق بوده یا برعکس وقتی رو حرف خودتون ایستادید و توکل کردید و تو خونه موندن رو ترجیح دادید چقدر موردهای بهتری اومدن؟

اصلاً تو این جور مواقع باید چه کار کرد از طرفی خودت دلت رضا نمی ده از طرفی اطرافیان تو دلت رو خالی می کنن که آخرش تو خونه میمونی آخرش مجبور میشی با یه پیرمرد ازدواج کنی.


مرتبط با رد کردن خواستگار:

به خاطر یه نقص در انگشتان یکی از پاهام، خواستگارانم رو رد میکنم!

وقتی خواستگار میاد، نمی تونم تصمیم بگیرم، برای همین رد میکنم

اشتباهه که به خاطر چند سانت کوتاه تر بودن خواستگار، ردش کنم ؟

خواستگارم اصلا به دلم ننشسته، ردش کنم؟

چطوری به خواستگارم بگم از ظاهرت خوشم نیومده که ناراحت نشه ؟

چرا بعد از رد کردن خواستگار پشیمون میشم ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

پسر مورد علاقم رو رد کنم با وجود اینکه دوستش دارم؟

به خاطر خواست پدرم ، خواستگار دلخواهم رو رد کردم ولی ...

رک و راست بگین چرا خواستگار هاتون رو رد کردین؟


مرتبط با پشیمان شدن دختر از رد کردن خواستگار:

دلایل پیشمانی ناگهانی دختر در دوران آشنایی ازدواج

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد

از کجا بفهمیم دختر داره ناز می کنه یا ردمون کرده ؟

چرا بعضی از دختران و پسران ناگهانی رابطه دوستی رو قطع می کنند ؟

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

قاطعانه نه گفتن، خیلی بهتر از امید واهی دادن به خواستگاره

آیا ممکنه نظر منفی دختری، بعد از چند ماه عوض بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار فامیل (۲۹ مطلب مشابه)