با سلام خدمت دوستان محترم

بنده در سن پایین علاقه شدیدی به یکی از دختران دور فامیل داشتم اما حدود 10 سال صبر کردم، لیسانس گرفتم و خدمتم رو تموم کردم ، به مادرم گفتم از ایشون خواستگاری کند ولی رد شد توسط او .

اما نتونستم تحمل کنم تا تو یکی از شبکه های مجازی به صورت اتفاقی پیداشون کردم و بهشون پیام دادم ، او اول میگفت که نشناختم که رد کردم و قصد ازدواج نداره الان. اما باهاشون که صحبت کردم انگار دو دل بود اما درست جواب نمیداد اینو بگم ایشون خیلی مذهبی هستند و چند ماهی هم از من بزرگتره. 

موندم چکار کنم خیلی علاقه بهشون دارم. اما درست و حسابی جواب نمیده 

مرتبط :

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)