باسلام
بنده پسری هستم زیر 25 سال. در دانشگاه به یکی از همکلاسیهای خودم علاقه مند شدم. دو ترم مانده بود که درسمون تمام شه بهش پیشنهاد آشنایی برای ازدواج دادم. ( چون شمارشو برا مسایل درسی داشتم به یه محیط مناسب دعوتش کردم اونجا باهاش صحبت کردم )

ایشون بعد حرفام از من بابت پیشنهادم تشکر کرد و گفت در حد همون همکلاس بمونیم بهتره و من بازم گفتم که ما به غیر از مسایل درسی و گفتگو در دانشگاه شناخته دیگه ایی از هم نداریم پس بزار آشنایی بهتری برسیم بعد جواب بده ولی گفت من خدمو میشناسم میدونم نظرم عوض نمیشه.

دلیل نه گفتنشو پرسیدم بهم گفت شما معیارای منو نداری. دیگه اصرار نکردمو بعد از اون به یکی از دوستام نتیجه این ملاقاتمو که گفتم .گفت دیگه تموم شدس بهش فکر نکن.به یکی دیگه از دوستامم که گفتم گفت خیلی خانوم محترمی بوده که تکلیفتو مشخص کرده نخواسته بزارتت سر کار.

منتها الان دیگه در موردش فکر نمیکنم  که اذیت شم برام عادیه ( یه مدت کوتاه زمان برد که حالم خوب شد). ولی تو این سایت پستها یا نظراتی رو در مورد خانوما میخونم که مثلا بعدا پشیمون شدن یا گفتن ای کاش پسره یه بار دیگه درخواستشو میگفت یا یه مقدار به پسره فکر کردن دیدن اینقدرم آدم نامناسبی نبوده.

حالا مخصوصا خانوما بگن به نظرتون یه بار دیگه بهش بگم؟ یا دیگه نه؟ اصلا برا خودتون یا دوستانتون پیش اومده اول فکر کنید یه نفر ملاکهای شما رو نداره بعدا ببینید که خیلی سخت گیری کردین.

آقا پسرها هم جواب بدن ممنون میشم. شماها هم نظرتون مثل دوستای خودمه یا یه بار دیگه باهاش صحبت کنم؟ در ضمن درسمونم دیگه تموم شده.


مرتبط :

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)