با سلام 

به نظر من اون هایی که جواب نه به خواستگار میدهند حتی به صورت آنی خیلی بهتره تا اون هایی که امید واهی میدهند و بعد از مدت زیادی جواب رد می دهند . ماجرایی که برای خودم اتفاق افتاده و واقعا من را ناراحت کرده ؛

در ابتدا با یک خانمی چند بار روبرو شدم، بعد با واسطه قصدم را به ایشون گفتم. رفتند فکر کردند و دو هفته گذشت بعد اطلاع دادند که رسمی اقدام کنم. با خانواده رفتیم و بعد از یک هفته گفتند به دلایل ظاهری موافق نیستند و من هم قبول کردم. 

بعد از یک هفته به شخص واسط اصرار کردند که نظرشان تغییر کرده و باز اون شخص واسط با من صحبت کرد. دوباره با منزل ایشون تماس گرفتند و گفتند جوابشون مثبت هست. قرار گذاشتم برای یک جلسه خانوادگی دیگر. در این جلسه درباره مهریه و زمان عقد صحبت شد. ولی، در روز بعد از من خواستند مدتی به تعویق بیافته. باز هم خانوادم رفتند صحبت کردند یک سری شرط جدید گذاشتند که من باید قبول کنم. اگر قبول کردم تازه فکر کنند بعد اگر فکر کردند استخاره بگیرند و چند جلسه هم مشاوره قبل از ازدواج بریم و ...، 6 ماه هم  زمان فکر کردن خواستند. 

تمام این موارد را که می بینم گمان میکنم خود خانم قصدی برای ازدواج نداره، انگار وارد یک رابطه ای شده و دنبال اینه که به صورتی از طرف من موضوع منتفی بشه، برای همین مدام شرط و شروط و زمان فکر کردن میگذارند که من خسته بشوم !

حالا در نظر بگیرید از زمان آشنایی تا جلسه دوم خواستگاری حدود 2 ماه من درگیر بودم تا الان!، اگر همان اول قبل خواستگاری گفته بودند از نظر ظاهر قبول ندارند بهتر نبود؟ 

من این همه مدت خودم و خانواده ام درگیر این موضوع شدیم. به نظر شما قابل قبول هست این کار؟


مرتبط :

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)