سلام

من یه دختر 20 ساله ام که توی دانشگاه به شکل کاملا درست و منطقی با یه آقا پسری آشنا شدم و همدیگه رو انتخاب کردیم ولی به خاطر یک سری مسائل ایشون گفتند که چند ماه دیگه برای خواستگاری میان.

سوالم واقعا یه کم خجالت آوره مخصوصا برای من که فکر میکنم توی انتخابم مسائل مادی و دنیوی هیچ تاثیری نداشتند و این آقا رو صرفا بخاطر ایمان و قلب پاکشون تا الآن انتخاب کردم ولی خوب به خاطر این که رابطمون اشکال شرعی نداشته باشه قطعش کردیم تا بعد از خواستگاری زیر نظر خونواده ها ادامش بدیم تا ببینیم به درد هم میخوریم یا نه.

ولی چند وقت پیش توی دانشگاه از کنار این آقا که رد میشدم یکی از دوستام دیده بودمون و به من گفت که حس کرده قد ایشون از من کوتاه تره ... من واقعا به این مسائل اهمیتی نمیدم... ولی مشکلی که دارم اینه که من اعتماد به نفسم رو کنار کسانی که از نظر جثه ازم کوچیک تر باشند از دست میدم... دست خودمم نیست تمام طول زندگیمم دوستام هم اندازه یا بزرگتر از خودم بودند... خوشحال میشم دوستان یه راهنمایی ای بکنند... اصلا چه جوری بفهمم که واقعا قد کدوم مون بلند تره حالا که انقدر حرمت ها بینمون حفظه...

یا اصلا به نظرشون من که دوست دارم همسر آیندم رو بر اساس معیار های معنوی انتخاب کنم کار اشتباهی میکنم اگه به یه پسر که فوق العاده مذهبی و دل پاکه بخاطر چند سانت کوتاه تر بودن جواب منفی بدم؟ درمورد این کم شدن اعتماد به نفسم کنار قد کوتاه تر ها چیکار کنم ؟...

واقعا ذهنم رو مشغول کرده ...


مرتبط:

خواستگارانی که دارم از لحاظ ظاهری برام جذاب و دلنشین نیستند

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)