سلام

اگر خدا بخواد میخوام یه همتی بکنم و دل رو بزنم به دریا و یه ریسک بزرگی کنم و بعد و محرم و صفر برم اولین خواستگاریم! البته حالا حالا ها نمیخواستم ولى اصرار میکنن و گویا مادرم یکی رو در نظر داره. ضمنا ٢٥ سالمه .

حالا دختران وبلاگ یک خواهری در حق منی که خواهر ندارم بکنید و بگین که علت رد شدن خواستگار از جانب شما تا حالا چی بوده؟

پول ؟ خانه ؟ ماشین ؟ شغل ؟ تحصیلات ؟ خانواده ؟ اخلاق و کردار ؟ محل زندگی ؟ قیافه ؟ مادر و پدرش ؟ عدم آمادگی خودتون ؟ اندام و هیکل و قد ؟ گذشته اش ؟ دین و مذهب ؟ کلا به چه دلیل آخه ؟

خداوکیلی راستشو بگین

راستش اگه من تو این خواستگاری از طرف دختر رد بشم میدونم که حالا حالا ها به خودم نمیام. آخه تو این راه فعلا پوست کلفت نشدم و میخوام از الان خودمو تقویت کنم !

مرتبط با رد کردن خواستگار:

به خاطر یه نقص در انگشتان یکی از پاهام، خواستگارانم رو رد میکنم!

وقتی خواستگار میاد، نمی تونم تصمیم بگیرم، برای همین رد میکنم

اشتباهه که به خاطر چند سانت کوتاه تر بودن خواستگار، ردش کنم ؟

خواستگارم اصلا به دلم ننشسته، ردش کنم؟

چطوری به خواستگارم بگم از ظاهرت خوشم نیومده که ناراحت نشه ؟

چرا بعد از رد کردن خواستگار پشیمون میشم ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

پسر مورد علاقم رو رد کنم با وجود اینکه دوستش دارم؟

به خاطر خواست پدرم ، خواستگار دلخواهم رو رد کردم ولی ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)