سلام دوستان

من دیشب یه متنی رو نوشتم که امروز بیام اینجا پست کنم، ولی برحسب اتفاق توی نظرات یکی از پست ها به این نظر برخوردم:

"من فکر میکنم با جنس مخالف هایی که اطرافم هستند، با اینکه خوش برخورد هستم، ولی بلد نیستم در طرف طوری حس ایحاد کنم که با من ارتباط عاطفی ایجاد کنه. به قولی: حس خواهرانه ایجاد کردم!"

 این نظر کاملا گویای سوال اولی هست که من می خوام بپرسم.

 من سال آخر دانشگاه هستم تا الان نه از سمت کسی پیشنهادی مبنی بر دوستی دریافت کردم، و نه کسی ازم خواستگاری کرده.

 من بیبی فیسم و رفتارم ناخودآگاه بعضی وقتا علی رغم تمایل خودم معصومانه، زیادی مثبت و مودب جلوه میکنه (چون میخوام راه درست رو برم، در حدی که با وجود اینکه بارها به دوستان دخترم هم گفتم جلوی من راحت باشن، ولی باز جلوی من هیچ حرف بدی نمیزنن یا اگه سریع میگن هم بعدش عذرخواهی می کنن) . حدس میزنم این معصومانه به نظر رسیدن یکی از علت های این باشه که پسرها هم بیشتر از اینکه منو به چشم یه زن ببینند، به چشم خواهر میبینند.

نوع پوششم مناسب و سنگینه (چادری نیستم)، رفتارم هم صمیمانه و خوش برخورده، در عین ارتباط با پسرهای مختلف و اون افرادی که به نحوی به نظرم مناسب میان، من بلد نیستم چطوری غیر محسوس به اون فرد اشاره کنم که آماده ی برقراری ارتباط عاطفی هستم، به عنوان یک زن.  

چطور بعضی ها بدون حرکات زننده و خیلی با شخصیت اما نامحسوس این قدر خوب یه رابطه رو شروع میکنن و تازه پسر شروع کننده اون رابطه ست و دائما هم پیگیره؟ در حالی که برای من در طول زندگیم تقریبا هیچ موردی اتفاق نیفتاده!

 من تا حالا حتی تو رابطه صرفا جهت آشنایی هم نبودم، ولی دیگه خیلی نیاز به حضور شخصی توی زندگیم رو احساس می کنم. شما فکر می کنید که معمولا چه رفتارها و صحبت هایی این احساس خواهر و معصوم بودن بیش از حد رو از بین میبره؟، چه چیزی باعث میشه به عنوان یه کیس بهت نگاه کنند؟ 

چه نوع حرف هایی (و چطوری شروع میشن و از کجا به کجا و چطوری ختم میشن) از سمت یه دختر پسر رو به سمت ایجاد یه رابطه و شناخت از هم میکشونه؟، مثلا برای دو نفر که صرفا ممکنه بحث درسی بین شون پیش بیاد؟

یه سوال دیگه هم دارم؛

الان بین دخترها یه طوری که هی میگن ازدواج چیه و ...، حالا من چطوری بین این دوستان بهشون یه طوری بگم که اگه فرد خوبی سراغ داشتن منو بهشون معرفی کنن؟ (توی جمع دوستانه ی غیر مذهبی البته) چون احساس می کنم اگه مستقیما اینو بگم به دلیل عقاید خودشون امکان داره ناخودآگاه با دید تحقیر به من نگاه کنن‌.


مرتبط با نوع رفتار دختران در دانشگاه:

با پسرهای همکلاسیم چطور برخورد کنم که حرفی پشت سرم نباشه

قبل از اینکه برم دانشگاه یه دختر خیلی سر به زیر و معتقدی بودم

لازمه یه کم راحت تر با پسران همکلاسیم برخورد کنم ؟

چگونه در حین سنگین بودن در دانشگاه زیبا باشیم؟

والدینم تا قبل از دانشگاه اجازه ندادند به هیچ اجتماعی وارد بشم

چرا دختران/پسران بعد از دانشگاه رفتن این همه فرق میکنن؟

در دانشگاه همیشه در برابر پسران خیلی مغرورم

وارد دانشگاه که شدم چیزهای عجیبی دیدم

مثل بقیه دختران کلاس مون با پسرا راحت باشم؟

در کلاس های مختلط احساس امل بودن بهم دست میده

از جو محیط دانشگاه می ترسم

تصور من از محیط دانشگاه اون چیزی بود که در فیلم های خارجی دیده بودم

می خوام با همکلاسی های پسر ، رفتاری محترمانه داشته باشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

اعتماد بنفسم رو از وقتی وارد دانشگاه شدم پاک از دست دادم

من دختریم که چشم چرونم ؟

محدوده دوستی و آشنایی برای یه دختر دانشجو

در دانشگاه چه طوری باید با پسران رفتار کرد ؟

دوستی با پسرهای هم کلاسی افتخاره ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

جلوگیری از ایجاد صمیمیت با نامحرم ها در دانشگاه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه) مسائل بی بی فیس ها (۱۴ مطلب مشابه)