سلام

با توجه به پیشرفت های علمی بشر شاید دور از انتظار نباشه که در آینده انسان ها کنترل عواطف هم به طور کامل در دست بگیرند. با فرض اینکه عواطف انسان ناشی از ترشح هورمون ها و فعل و انفعالات شیمیایی درون بدن باشند، شاید بشر با استفاده از علوم مدرن بتونه دستکاری هایی در عواطف مثل شادی و عشق و هیجان و خشم و ترس و غیره ایجاد کنه. 


به نظر شما ممکنه انسان به این سطح برسه؟، از اینکه بشر به این فناوری دست پیدا کنه نمی ترسین؟ اصلا این کار از نظر اخلاقی درست هست؟، اگر این تکنولوژی در زمان حیات شما هم در آینده وجود داشته باشه آیا خودتون هم حاضرین تجربش کنین و برخی عواطف تون رو دستکاری کنین؟ اگر بله چی رو تغییر میدادین؟

با سپاس

«آقای معمولی»

مرتبط با نیاز عاطفی آقایان:

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان

آیا پسر میتونه نیاز جنسی و نیاز عاطفی رو همزمان داشته باشه؟

دوست دارم شوهرم اولویت اولش در ازدواج نیاز عاطفی باشه

من زن میخوام ، مشکل اصلى من نیاز عاطفیه

فشار جنسی کم بود، نیاز عاطفی و حس تنهایی هم اضافه شد

چی به جای دوست دختر میتونه نیاز عاطفی من رو برطرف کنه؟

ازدواج مرد متاهل به خاطر نیاز عاطفی با یه زن بیوه

پسران، با نیاز عاطفی تون چکار میکنید؟

چه چیزهایی نیاز عاطفی پسران رو بر طرف میکنه

دلم میخواد برای رفع نیاز عاطفی یه خانم تو زندگیم باشه


مرتبط با نیاز عاطفی دختران:

دخترم، انگیزه ی اصلی ازدواجم برطرف شدن نیاز عاطفی هستش

راه حل میخوام برای کنترل میل عاطفی

نیاز عاطفی و نیاز جنسی در خانم ها

با نیاز عاطفی تون چیکار میکنید؟

رابطه عاطفی دقیقا چیه ؟

دختری هستم 17 ساله ام که نیاز عاطفی داره اذیتم میکنه

چه چیزهایی نیاز عاطفی دختر ها رو برطرف میکنه

دختر 21 ساله ای هستم که شدیدا نیاز عاطفی دارم

نیاز عاطفی در دختران دقیقا یعنی چی؟

چرا یه نفر نیست که منو بخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نیاز عاطفی دختران (۲۲ مطلب مشابه) نیاز عاطفی پسران (۱۹ مطلب مشابه)