من از اون هایی بودم که همیشه افتخارم این بود که به ترکیب صورتم دست نزدم و خودم موندم و متاسفانه متاسفانه در مورد کسانی که دنبال جراحی های زیبایی بودن قضاوت میکردم.

الان سی سالم شده، عمق فاجعه رو در مراسم عروسی که اخیرا رفتم دیدم، دخترانی که مثل من خودشون موندن تنها و مجرد روی صندلی ها شون نشسته بودن و چه کسانی وسط بودن ؟ 

خوشگل های فامیل با همسران یا نامزدهاشون، من هر چی سعی کردم با دیدن این صحنه دیدم رو مثبت کنم و بگم حالا بیشتر دقت کن ببین بعضی ها هم طبیعی هستند و عمل نکردند، ... اره دقیقا بودن کسانی که طبیعتا زیبا بودن و نیاز به هیچ عملی نداشتن ولی باز همه چی برگشت به موضوع زیبایی و فرقی نمیکرد طبیعی باشه یا مصنوعی. باز به خودم گفتم تو و امثال تو لااقل درس خوندید، کار دارید و مستقل هستید، ولی اون حس ذاتی که درونم بود نیاز طبیعی هر آدم به داشتن یه همراه و همدم، نیاز به توجه و عاطفه، همه حس های مثبت دیگه م رو خفه کرد.

دختر نازیبا یا معمولی مگر به شانس بتونه تو این دوره زمونه بار زندگیش رو ببنده و از تمام لذت های ذاتی زندگیش که حق طبیعیش هست بهره ببره، دخترانی رو میدیم که موقع تولدش با مادرم رفته بودیم دیدنش و الان دست و دست همسرش بود و من و امثال من فقط نظاره گر خوشی اونها ...، شاید بگید حسادته، حتما هم حسادت بوجود میاد، مقایسه بوجود میاد، ولی همین حسرت ها و حسادت ها وقتی به مرور برای من تکرار شده، میشه عقده و عدم اعتماد به نفس.

همین ها باعث میشه یه دختر مجرد بالای سی افسرده به نظر بیاد. آخه مگه دختر با این روحیاتش تا کی میتونه مقابل حرف های فک و فامیل و اطرافیانش مقاومت کنه و هر چی گفتن فقط لبخند بزنه که نکنه بفهمن درونم چی میگذره. 

ما هم یه روزی از پا می افتیم ولی ای کاش بدونن اون چیزی که بیشتر از همه ما رو از پا میندازه سرکوب نیازهای خودمون نیست، نگاه های تحقیر آمیز و پر سرزنش و ترحم انگیز اطرافیانه.

من تصمیم دارم دیگه خودم نباشم و میرم دنبال جراحی زیبایی، کاری که باید ده سال پیش میکردم، ولی متاسفانه همیشه امیدوار بودم به اینکه کسانی هم هستن که دنبال ذات پاک و طبیعی باشن نه صرفا چهره و اندام پلنگی، ولی زهی خیال باطل.

پسرها لطفا دیگه نیاید اینجا شعار ندید و این قدر با زندگی ما دخترها بازی نکنید، نچرال بودن وقتی برای شما ارزشمنده که طرف مادرزادی سیندرلا باشه.


پاسخ:

سلام

انتخاب شدن و انتخاب کردن همسر بر اساس زیبایی صورت و هیکل و ...، و دور شدن از معیارهای درست انتخاب همسر، چنین نتایجی رو به همراه داره:

رکورد ثبت طلاق در سال ٩٧‌، شکسته شد

اگه شما هم دوست دارید با این روند اشتباه همراه بشید، شاید به حول و قوه ی الهی سال 98 رکورد سال 97 رو هم شکستیم!!!

ازدواج کردن خیلی خوبه، اما به چه قیمتی؟!، ازدواج یه وسیله است برای رسیدن به کمال و آماده شدن برای زندگی ابدی که هر لحظه ممکنه با فرا رسیدن مرگ، واردش بشیم، ازدواج هدف نیست که برای رسیدن به اون هر کاری بکنیم.

اگه مجرد باشید، جنس طعنه هایی که ممکنه بشنوید خیلی قابل تحمل تر از جنس طعنه هایی هستش که ممکنه به عنوان یه زن مطلقه بشنوید.

هرگز، ظاهر زندگی دیگران رو با واقعیت های زندگی خودتون مقایسه نکنید. 

موفق باشید 


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


مرتبط با خود زشت پنداری، مقایسه زیبایی خود با دیگران و جراحی های زیبایی:

من دخترى نازیبا (زشت) هستم

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

کلافه شدم از بس خودم رو با بقیه مقایسه کردم

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

از خودم بدم میاد

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه

حکمت خلقت آدم های زشت چیه ؟

هیچ کدام از خواستگاران قبلیم به زشتی نامزدم نبودن

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

احساس میکنم خیلی زشتم ،منو دید اخلاقش عوض شد

همه خوشگلی آدم تو دماغشه مگه نه؟

آقایون مذهبی چقدر به خوشگلی همسر توجه دارن ؟

خدا انگار این دنیا رو ساخته فقط واسه خوشگلا

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

مگه زندگی فقط مال خوشگلاست ؟

تعریف مرد ها از دختر یا زن خوشگل چیه ؟

همه چی تو زندگی دارم به جز خوشگلی

احساس می کنم دیگران الکی بهم میگن که خوشگلی

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگارن بهتر

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه)