سلام
باور کنید من از همون 3 یا 4 سالگی تا خود همین الان دارم مسخره میشم بچه که بودم مستقیم میگفتن الان با کنایه که بخندن...

این سوالو از هر کسی پرسیدم یه سری چرتو پرت تحویل داده بیشترشون که صورت سوالو عوض میکنن میگن اصلا ببینیم زشتو زیبا چیه ... یا میگن نسبیه... اره نسبیه بر منکرش لعنت ولی خوب قبول کنید بعضی از قیافه ها دیگه از نظر همه زشته مثل مال خودم ...

الان من میخوام بدونم کی رو باید بخاطر زشتی خودم سرزنش کنم؟ یا نه بخاطر این تحقیر هایی که شدم مثل همون چند بار خواستگاری که رفتم ...


یبار تو یکی از خواستگاری ها که هنوز هیچ حرفی زده نشده بود خواهر یکیشون بلند شد تو روی من گفت تو چی فکر کردی که اومدی خواهر منو بگیری شما پسرا چقدر اعتماد به نفس دارید ( خواستگاری سنتی بود و من تا اون موقع دختر رو ندیده بودم مادرم گفته بود...) اینطوری شد که من الان که الانه مجردم... ( البته اون دخترا هم تقصیری ندارن خداییش هر جور فکر میکنم میبینم با هر کی ازدواج کنم در حقش ظلم کردم... اون چه گناهی کرده... بعدشم ازدواج کنم حتما حتما منو با دیگران مقایسه میکنه و عمرا هیچ راهی نداره که عاشقم بشه... اونم احتمالا اگر ازدواج کنم یا طلاق عاطفی میگیره یا واقعی ...)

الان من باید از کی طلب کار باشم ؟ چون اصلا این وضیعت دست خودم نبوده...  هیچیش ها ! احساس ادمی رو دارم که بهش میگن تو در اینده قتل انجام میدی و الان باید محاکمه بشی با شکنجه...

کسی هست بدونه الان من باید از کی طلب کار باشم به خاطر زجر که میکشیم ...( زجری که من مینویسم با اون چیزی که ما دختر پسرای زشت تحمل میکنیم زمین تا اسمون فرق داره ها بگم...)

پیشنهاد :
من دخترى نازیبا (زشت) هستم

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

کلافه شدم از بس خودم رو با بقیه مقایسه کردم

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

از خودم بدم میاد

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه

هیچ کدام از خواستگاران قبلیم به زشتی نامزدم نبودن

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

احساس میکنم خیلی زشتم ،منو دید اخلاقش عوض شد

همه خوشگلی آدم تو دماغشه مگه نه؟

آقایون مذهبی چقدر به خوشگلی همسر توجه دارن ؟

خدا انگار این دنیا رو ساخته فقط واسه خوشگلا

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

مگه زندگی فقط مال خوشگلاست ؟

تعریف مرد ها از دختر یا زن خوشگل چیه ؟

همه چی تو زندگی دارم به جز خوشگلی

احساس می کنم دیگران الکی بهم میگن که خوشگلی

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگارن بهتر

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)