سلام

من دانشجو هستم. استاد روان شناسی دانشگاه مون یه تست اختلال شخصیت معرفی کرد که میگفتن که معتبره، من اون تست رو انجام دادم و جواب تست این بود که من "اختلال شخصیت مرزی" دارم. به استادمون هم نشون دادم.

ویژگی های اختلال شخصیت مرزی رو از اینترنت خوندم و دیدم واقعا بدون اینکه بخوام القا کنم همه ویژگی هاش رو دارم، مشکلی که در ارتباط با دوستان صمیمی دارم رو فهمیدم، اینکه یه لحظه دوست شون دارم یه لحظه بعد به خاطر یه دلیل غیر منطقی و نه چندان مهم ازشون بدم میاد، بی ثباتی در احساسات و خیلی چیزهای دیگه.

در اینترنت نوشته بود درمان این اختلال نیاز به حداقل 2 سال روانکاوی داره. من حالا برگشتم خونه مون (ترم تموم شده) و شهرمون  کوچیکه و روانشناس نداره، من میخوام این اختلالم قبل ازدواج درمان بشه ،چون این اختلال به شدت مهمه تو ازدواج.

میخوام وقتی برگشتم دانشگاه برم سراغ روانشناس خوب، اما میخواستم بدونم آیا کسی میتونه کمک و راهنمایی بهم بکنه در مورد این ختلال؟ من همیشه آرزو داشتم که وقتی ازدواج کنم یه زندگی آروم و پر از عشق و آرامش با همراهی همسرم بسازیم، خانواده ای که فرزندان مون آرامش داشته باشند اما متوجه شدم که خود من کسی هستم که مانعی بزرگ بر سر راه خواسته و آرزوم  هستم، و این خیلی دردناکه. ازتون میخوام اگه میتونید راهنماییم کنید.

خیلی سپاس گذارم.


مرتبط با شخصیت شناسی:

در انتخاب همسر، تیپ شخصیتی رو اولویت اول قرار ندید

ورک شاپ شخصیت شناسی

ورک شاپ شخصیت شناسی - تیپ اصلاح گر

ورک شاپ شخصیت شناسی، تیپ مددکار

ورک شاپ شخصیت شناسی ، تیپ موفقیت طلب

ورک شاپ شخصیت شناسی ، تیپ رمانتیک

ورک شاپ شخصیت شناسی - تیپ حامی

ورک شاپ شخصیت شناسی - تیپ کنجکاو

ورک شاپ شخصیت شناسی - تیپ شکاک وفادار

ورک شاپ شخصیت شناسی - تیپ خوش باش

ورک شاپ شخصیت شناسی - تیپ میانجی

شخصیت شناسی مکتب یونگ به طور خاص MBTI

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

شخصیت شناسی مکتب یونگ از زبان اسکیزوئید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شخصیت شناسی (۲۲ مطلب مشابه)