با سلام 

دختری هستم 27 ساله از یک خانواده خوب. یک ساله که با آقایی آشنا شدم که قبلا یک عقد ناموفق داشتند. مدت عقد کمتر از یک سال بوده و  با یک فامیل دور بوده. و شناسنامه شون پاک هست . ایشون رو از سه سال قبل میشناسم ولی برام به لحاظ احساسی با سایر آقایون فرق نداشت. 

شرایطش خوبه، کار خوب، خانه و ...، از همون یک سال قبل که گفت خیلی مخالف بودم و با ایشون بد برخورد میکردم، اما حدود 4 ماهه که در اثر اصرار زیاد و بنا به شرایط هر روز ایشون رو میبینم، حس بین ما ایجاد شده، خانواده م به شدت با این موضوع مخالفن و گفتن اگه بخوای این مدلی ازدواج کنی باید قید خانواده رو بزنی.

اون ها حتی حاضر نیستن یک بار این آقا رو ببینن و این برای من و این آقا خیلی سخته که پدر مادرم حاضر نیستن بعد یک سال هنوز ایشون رو ببینن، خانواده دلیل حاضر نبودن به دیدار این آقا رو کوچک شدن من و خانواده ام میدونن و میگن حرف زدن دردی و دوا نمیکنه. خانواده ام  میگن با این کار همسر دوم این اقا محسوب میشم و خیلی ناراحتم از حرف شون.

یه خواستگار هم دارم که بعد از دو ماه میخوام اجازه بدم بیاد تا حالا ندیدمش ولی گویا شرایطش خوبه . اما من دلم پیش پسر مورد علاقه م هست و خیلی هم اصرار داره که با خانواده م صحبت کنه، ما از یه واسطه که خانواده م قبولش دارن میخواییم استفاده کنیم اما من موندم بگم چه جوری واسطه این آقا رو دیده؟ (واسطه واقعا دیده و نسبتا تایید کرده حداقل برا یک بار دیدار) برای اینکه جو خانوادم آروم بشه گفتن فعلا خبری ازش نیست، اما این خواستگار جدیده که میخواد بیاد میترسم. چه طور به خانوادم بگم پسر مورد علاقه م هنوز منو میخواد.

 لطفا راهنمایی بفرمایید دارم دیوونه میشم.


مرتبط خانواده با ازدواج:

دختر مورد علاقه م گفت دیگه فایده نداره برو پی زندگی خودت

به خاطر ارتباط پنهانی با دخترم مورد نظرم، پدرش مخالف ازدواج ماست

خانواده های ما با ازدواجمون مخالف هستند

مادرم عکس های پروفایل دختر مورد علاقم رو دیده و مخالف ازدواج ماست

مادر پسر مورد علاقم ظاهر منو نپسندید و مخالف ازدواج ماست

چکار کنم خانواده م با ازدواجم در سن پایین مخالفت نکنن

خواهران خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مخفیانه با دختر خالم برای ازدواج ارتباط دارم چون پدرامون مخالف هستند

خانواده خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مادر خواستگارم به دلیل این که بیوه هستم مخالف ازدواج ماست

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

مخالفت مادر با ازدواج به دلیل بی پولی پدر دختر

خانوادم بشدت با ازدواج مجدد ما مخالفت میکنن

فقط به خاطر مخالفت خواهرش از ازدواج با من منصرف شد


مرتبط با ازدواج با مردی که سابقه ازدواج داره:

فکرش رو هم نمیکردم یه خواستگار برام بیاد که سابقه طلاق داشته باشه

تجربه زندگی با مرد مطلقه

می خوام با مردی که قبلا ازدواج کرده ، ازدواج کنم

خواستگاری دارم که مطلقه است

ازدواج دختر با مرد مطلقه

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده (۲۸ مطلب مشابه)