سلام

راستش دختری سی و یک ساله م ،‌تو دوران دانشگاه خواستگارامو مامانم به خاطر دانشگاه رد میکرد ، الانم اونی که میخوام نمیاد . چند مورد خواستگارم که تو تحقیق افتادن دو خواستگارم داشتم ازم کوچیک تر بودن .

الان تصمیم گرفتم با یکی که پسر نباشه ینی یه بار ازدواج کرده به خاطر خیانت یا فوت همسرش میخواد ازدواج کنه ولی خودش پاک و مرد قابل اعتمادی باشه ازدواج کنم .

خیلی دنبال این جور فردی هستم ولی نع تو فامیل هست نع همچین فردی رو میشناسم تصمیمم جدیه . خیلی گرمم یعنی گرم و تر ،  تا حالا نذاشتم دست کسی بهم بخوره به نظره شما همچین فردی رو از کجا پیدا کنم ؟

اصلا دوست ندارم با یه پسر ازدواج کنم راستی به چند نفرم گفتم میخوام با یه پسر سن بالا ازدواج کنم ولی دیگه روم نمیشه بگم با یه پسر که نامزدش طلاق گرفته یا مرد که همسرش فوت کرده میخوام ازدواج کنم .

لطفا کمکم کنید


مرتبط :

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده

خواستگاری دارم که یک ماه قبل طلاق گرفتند

یک مرد مطلقه با دختر ازدواج کنه یا زن مطلقه؟

خواستگار مطلقه ای دارم که حضانت بچه ش رو به مادرش واگذار کرده

خواستگاری دارم که مطلقه است

یه مرد مطلقه که یه دختر کوچولو داره ازم خواستگاری کرده

ازدواج دختر با مرد مطلقه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده (۲۸ مطلب مشابه)