سلام
من میخوام خانم هایی که با یک اقای مطلقه بچه دار ( حضانت با مادر ) ازدواج کردند، و اقایونی با چنین شرایطی ازدواج کردند با خانمی که بچه نداره، برام از مشکلاتی بگن که بعد از ازدواج تجربه کردند.

لطفا دوستانی که چنین تجربه ای نداشتند اصل چنین ازدواجی رو نفی یا تایید نکنند، من در حال بررسی چنین پیشنهادی هستم و می خوام کسانی که تجربه واقعی دارند بهم بگن چه مشکلات و یا نکات مثبتی  رو باهاش مواجه شدند بعد از ازدواج و نامزدی.

اگر دختر خانمی با اقایی با چنین شرایطی ازدواج کرده هم ممنون میشم تجربیاتش رو مفصل تر بهم بگه.


مرتبط :

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده

خواستگاری دارم که یک ماه قبل طلاق گرفتند

می خوام با مردی که قبلا ازدواج کرده ، ازدواج کنم

یک مرد مطلقه با دختر ازدواج کنه یا زن مطلقه؟

خواستگاری دارم که مطلقه است

یه مرد مطلقه که یه دختر کوچولو داره ازم خواستگاری کرده

ازدواج دختر با مرد مطلقه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه) ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده (۲۸ مطلب مشابه)