سلام

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده. کمتر از یک سال عقد بودن و بعد به دلیل اینکه متوجه شدن اون خانم به شخص دیگه ای علاقه داشته و حتی خیانت میکرده جدا شدن. اون خانم بلافاصله با اون شخص ازدواج میکنه ...

مرد تحصیل کرده، محترم و خوش اخلاقی هستن و خانواده خوبی دارن ، مشکل مالی هم ندارن. اما مسئله ای که هست اینه که به دلیل شکستی که در آشنایی قبلی براشون پیش اومده احساس ترس نسبت به ازدواج پیدا کرده و نمیتونه تصمیم قطعی بگیره. 

مدام به بهانه های مختلف سعی میکنه خواستگاری رسمی رو عقب بندازه و میگه به من فرصت بده. منم از این بابت واقعا نگران شدم و میترسم هیچ وقت نتونه تصمیمش رو بگیره و اقدام کنه... در این بین من فقط بازیچه بشم.

میخواستم از آقایونی که شرایط مشابه داشتن بخوام کمک کنن شاید بتونم ایشون رو بهتر درک کنم یا در تصمیم گیری بهش کمک کنم. 

از کاربرهای دیگه هم ممنون میشم نظرشون رو بگن.


مرتبط :

خواستگاری دارم که یک ماه قبل طلاق گرفتند

می خوام با مردی که قبلا ازدواج کرده ، ازدواج کنم

یک مرد مطلقه با دختر ازدواج کنه یا زن مطلقه؟

خواستگار مطلقه ای دارم که حضانت بچه ش رو به مادرش واگذار کرده

خواستگاری دارم که مطلقه است

یه مرد مطلقه که یه دختر کوچولو داره ازم خواستگاری کرده

ازدواج دختر با مرد مطلقه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه) ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده (۲۸ مطلب مشابه)