سلام خدمت همه دوستای گل

آقا من از یه دختری خوشم اومده بدجور . فکر میکنم اونم دلش پیش منه. 24 سالمه اونم 23 سالشه. میخوام امشب ازش خواستگاری کنم تو تلگرام. ولی مشکلی که هست اینه که دو دلم. یعنی ته دلم رضا نیست. 

چند ساله که میشناسمش دورادور، ولی اخلاقش دستمه. فکر میکنم به احتمال 99 درصد بهم جواب مثبت بده. اما شک مثل خوره افتاده تو جونم. از یه طرف خودتون وضع اقتصادی رو میبینین. میترسم نتونم یه زندگی رو جمع و جور کنم. از یه طرف دیگه سنم داره میره بالا.

حس میکنم یواش یواش علاقه م داره به ازدواج کم میشه. از طرف دیگه آدمی نیستم که فقط بخاطر وضع اقتصادی پا بذارم رو احساساتم. وضع بده که بده. مگه فقط برای من بده. خدا بزرگه ان شاء الله کار میکنم زندگیمون رو میسازیم دو تایی. آدم که نباید بزدل و ترسو باشه. میخوام با توکل برم جلو .

میخوام خودم تقدیرم رو بسازم نه اینکه منتظر بشینم تا یه روزی که وضعم خوب شد ازدواج کنم که معلوم نیست اون روز کی باشه. از یه طرفی هم واقعا یه سری ترسها دارم. چیکار کنم به این ترس ها غلبه کنم؟

ممنونم


مرتبط :

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

تجربیات شما از ازدواج های مجازی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج غیر سنتی (۲۹ مطلب مشابه)