سلام

من قسمت هاى مختلف این وبلاگ دیدم که دوستان از معیارهاشون براى ازدواج میگن و اکثرا میگن اولویت اولمون اخلاقه! خب چه جور اخلاقى مد نظر هست؟

راستش من خودم از بچگى عاشق مرداى آروم و منطقى میشدم مثلا یه عمو دارم که فوق العاده آدم مهربون و منطقیه و براى من حساب شون از تمام فامیل جداست، هر مشکلى برام پیش میاد میگم عموم بگه چیکار کنم همون کار رو انجام میدم.

یه تار موى داداشم رو با تمام دنیا عوض نمیکنم و خیلى مهربونه ولى به اصطلاح یه اخلاقه مردونه اى داره که من خیلى براى همسر آیندم نمیپسندم مثلا بحث باهاشون فایده اى نداره حتى اگه خودشون بدونن اون کارو انجام نمیدم فقط براى اینکه راضى شن میگم باشه و با این باشه از بحث احتمالى جلوگیرى میشه.

فکر کنم براى همین ویژگى اخلاقی اکثر مرداى دور و ورم من جذب مرداى خیلى اروم میشم که فقط در مواقع ضرورى حرف میزنن ( از اقایون پر حرف و بدون عمل متنفرم )، خیلى راجع به همه چى اظهار نظر نمیکنن، صبرشون زیاده دیر عصبانى میشن، منم منم نمیکنن، مردونگى رو اطاعت بى چون و چراى اطرافیانشون نمیدونن،

نمیدونم چطور دقیق تر توضیح بدم در واقع بیشتر جذب آدماى خنثى و خجالتى تو جمعا میشم، ولى تا جایى که من دور و اطرافمو میبینم پره از پسرایى با هارت و پورت الکى و کسایى که به اصطلاح خودشون مردونگى دارن و از طرفى اکثر آدماى با این ویژگى اخلاقیه مد نظر من اکثرا کسایى هستن که سنى ازشون گذشته و پخته تر شدن!

از اقایون یه سوال دارم آیا این اخلاقى که میپسندم هست در واقعیت بین دوستاى کم سن و سالشون ؟ و چقدر قابل اطمینان هستن این افراد و آیا این ویژگى هاى اخلاقى نکته ى منفى هم توش هست براى زندگى مشترک ؟ اون افراد چه جور دخترایى رو میپسندن؟ شر و شور یا مثل خودشون آروم ؟ بین خانوما کسى هست که همسرشون این ویژگى رو داشته باشه و زندگى با همچین فردى چه ویژگى هاى مثبت و منفى داره؟

ممنون میشم اگه مفصل توضیح بدید


مرتبط با درونگرایی و برونگرایی :

اگه یه پسر برون گرا با دختر درون گرا ازدواج کنن به مشکل میخورن؟

دختری به شدت درونگرا هستم و اعتماد به نفس ندارم

لطفا درونگراها رو کمی بیشتر درک کنید

دختری مجرد و درونگرا هستم که انگ منزوی بودن بهم میزنن

پسری درونگرا هستم، با یکی مثل خودم ازدواج کنم ؟

رابطه درونگرایی و میل جنسی

ازدواج دختر برونگرا با پسر درونگرا

نامزدم حالت درونگرایی داره حرف هاش رو به زبون نمی تونه بیاره

درونگرایی عیب نیست. با درونگراها مهربان باشیم

تجربیات شما در مورد نحوه رفتار با همسر درونگرا

چطور از حالت درونگرایی خارج بشم ؟

خانم های درونگرا دوست دارن شوهرشون هم درونگرا باشه ؟

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

درونگراها براتون نیروی دافعه دارن؟

درونگرا بودن مرد در زندگی زناشویی تاثیر منفی داره ؟

چگونگی تبدیل یه انسان درونگرا به برونگرا و اجتماعی

ویژگی های مثبت افراد درون گرا و چند سوال

آیا درونگرا بودن و گرم مزاجی با هم ارتباط دارند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)