سلام دوستان جان 

دوستان من یه دختر مجرد و درونگرا هستم و همیشه سرزنش میشنوم از این که من چرا غیر اجتماعی ام. دیگه خسته شدم از بس شنیدم بهم میگن منزوی... 

دوستان من زیاد اهل رفت و آمد با کسی نیستم، البته اگه شرایط اقتصادیم اجازه بده دوست دارم زن داداشم و خواهرم که دوست شون دارم برای شام و ناهار دعوت کنم، ولی خودم دوست ندارم برم خونه شون. 

از طرفی ام با فامیل مادر و پدرم اصلا ارتباط ندارم و دوست ندارم عروسی چیزی میشه برم. دور از جون مراسم ختم و این ها هم نمیرم چون به شدت روی روحیه ام تاثیر بد داره و اصلا دلم طاقت نداره اون فامیل مون که عزیز از دست داده رو تو اون حال گریه و زاری ببینم .

ولی خدا از ته قلبم خبر داره، هیچ وقت اون فامیل از دست رفته رو از دعاهام و قرآن خوندن هام فراموش نمیکنم . یا اگه بشنوم عروسی کردن یا خونه دار شدن یا هر چی به شدت از صمیم قلبم خوشحال میشم و آرزوی موفقیت میکنم براشون، ولی واقعیتش اینه که دوست ندارم رفت و آمد کنم.

برای مثال من دوست ندارم خونه ی داییم برم، چون داییم از وقتی مادرم فوت کرد با مهمون های غریبه از خونه ی ما رفتن و فقط زبانا منو میبینن ابراز محبت میکنن که چرا نمیای، چرا نمی ری، منزوی نباش... این در حالیه که من فرق محبت ظاهری و واقعی رو خوب میفهمم .

بخدا انتظاری از هیچ کسی ندارم چون الان همه درگیر مشکلات خودشون هستند ولی من نمیتونم دو تا رو داشته باشم وقتی کسی رو دوست ندارم زبانا ابراز علاقه کنم و تملق.

دوست ندارم عروسی پسر خاله، پسر دایی، دختر عمو و فلان کسی برم که شاید تو عمرم یکی دو بار بیشتر ندیدم شون برام بی معنیه... الان هم انگ منزوی بودن بهم میزنن میگن تو منزوی و افسرده هستی در حالی که من تو خونه و تنهایی هام با خدای خودم خوشم و تا حالا بد هیچ کسی رو نخواستم.

خواهرم میگه چرا خونه ام نمیای، ولی من وقتی میرم اخم و تخم شوهرش رو میبینم ترجیح میدم تو خونه ام بمونم ولی کسی روش رو برام ترش نکنه. تو رو خدا بهم بگین من مشکل دارم؟ چیکار کنم آخه منم طرز فکرم اینه.

ممنون از لطف شما عزیزان

نماز روزه تون قبول


مرتبط با درونگرایی :

نامزدم حالت درونگرایی داره حرف هاش رو به زبون نمی تونه بیاره

درونگرایی عیب نیست. با درونگراها مهربان باشیم

تجربیات شما در مورد نحوه رفتار با همسر درونگرا

چطور از حالت درونگرایی خارج بشم ؟

خانم های درونگرا دوست دارن شوهرشون هم درونگرا باشه ؟

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

درونگراها براتون نیروی دافعه دارن؟

درونگرا بودن مرد در زندگی زناشویی تاثیر منفی داره ؟

چگونگی تبدیل یه انسان درونگرا به برونگرا و اجتماعی

ویژگی های مثبت افراد درون گرا و چند سوال

آیا درونگرا بودن و گرم مزاجی با هم ارتباط دارند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) مسائل درونگراها (۳۵ مطلب مشابه)