سلام

میخواستم بپرسم آیا درونگرا بودن مرد ممکنه در زندگی مشترکش تاثیر منفی بذاره ؟ راستش من آدم جدی، کم حرف و خجالتی ای هستم نسبتا. سخته برام تو یه جمعی که هستم موضوع برای صحبت پیدا کنم. تو ابراز علاقه ی زبانی مشکلی ندارم ولی آدم شوخ و زبون بازی نیستم.

دارم سعی میکنم خودم رو عوض کنم ولی واقعا عذاب آوره. دلم میخواد خودم باشم. با توجه به این که میگن خانوما از پسرای زبون باز و شوخ خوششون میاد؛ ممکنه من در آینده به مشکل بخورم؟ یعنی نتونم دل هیچ دختری رو به دست بیارم یا حوصله ی همسرم از بودن با من سر بره ؟


مرتبط با درونگرایی و برونگرایی :

رابطه درونگرایی و میل جنسی

ازدواج دختر برونگرا با پسر درونگرا

نامزدم حالت درونگرایی داره حرف هاش رو به زبون نمی تونه بیاره

درونگرایی عیب نیست. با درونگراها مهربان باشیم

تجربیات شما در مورد نحوه رفتار با همسر درونگرا

چطور از حالت درونگرایی خارج بشم ؟

خانم های درونگرا دوست دارن شوهرشون هم درونگرا باشه ؟

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

درونگراها براتون نیروی دافعه دارن؟

چگونگی تبدیل یه انسان درونگرا به برونگرا و اجتماعی

ویژگی های مثبت افراد درون گرا و چند سوال

آیا درونگرا بودن و گرم مزاجی با هم ارتباط دارند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) مسائل درونگراها (۳۵ مطلب مشابه)