سلام و مرسی بخاطر زحماتتون
من یه دختر 17 ساله ام چند وقت دیگه میشم 18 تو یه خانواده ی نسبتا مذهبی (معمولی) بزرگ شدم وضعیت مالی و عاطفی و اینا تو خونمون سرده . اینارو گفتم نگید از این بدبخت بیچاره هاس یا از خونواده های الکیه .
الان حدود یه سال عاشق یه آقا پسری شدم از لحاظ تحصیلات و ایمان و تیپ خیلی پسر خوبیه بابامم قبولش داره . اما مشکل اینجاس اون طوری رفتار میکنه که انگار اصلا منو نمی بینه .
تا الان شاید 7 الی 8 بار به بهونه های مختلف نهار و شام با خونوادش اومده باشن خونه ما ولی حتی سلامم بهم نمیده . اونوقت من دیوونه وار دوسش دارم . مامانم هم میدونه دوسش دارم . تازه مامانش کللی منو دوس داره و تحویلم میگیره . اقا تو رو خدا بگید چیکار کنم دیوونه شدم رفت . دلم نمیخواست بگم ولی دیگه پرم از درد و چاره ای ندارم .
عین اون اقا پسری که بالشو بجا زنش بغل میکرد و اینا ... الان کار منم شده همین . مثه دیوونه ها باهاش حرف میزنم میخندم گریه میکنم درد و دل میکنم بغلش میکنم بعد چشممو باز میکنم میبینم هیچی نیست . 

مغزم آکبند شده رفته دیگه دارم روانی میشم از یه طرف سوای عشق و عاشقی فشار جنسی  زیادی هم رومه . از بچگی تا الان به زور خودمو پاک نگه داشتم حتی دستمم به پسرا نخورده ، ولی دارم دیوونه میشم کمکم کنید تو رو خدا .

مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)