سلام

من دختری بالای ۲۵ سال هستم، همیشه سعی کردم منطقی باشم و خصوصا تو امر ازدواج عاقلانه فکر کنم و به هر کسی دلبسته نشم... 

حدودا پنج سال پیش تو گروهی تو فضای مجازی که متشکل از افراد فرهیخته و دانشگاهی بودند توسط یکی از دوستانم عضو شدم و در کل گروه سالم و مفیدی بود... پس از مدتی با چهار نفر از اعضای اون‌ گروه یه گروه کوچیکتر و مجزا در کنار همون گروه زدیم. 

یکی از اعضا آقایی بودن که از بنده چند سال بزدگتر بودن ... طی این پنج سال اتفاقاتی افتاد که خارج از بحثه و کلا هر دو گروه منحل شد و هر کسی رفت پی زندگیش ... اما از سال گذشته این آقا اومدن و پیشنهاد آشنایی بیشتر دادن و از من خواستن که همدیگه رو تو فضای حقیقی ببینیم، خیلی اصرار و پافشاری کردن تا امسال! 

من چون دو دل بودم دست دست کردم اما در آخر برای اینکه تکلیف خودم از این رابطه پیامی مشخص بشه قبول کردم و حدودا یک‌ ماه پیش رفتم و ایشون رو دیدم و از همه نظر ایشون موجه بودن ... اما یک ماه گذشته و این آقا هیچی نمیگن ... یعنی مثل قبل با همون اخلاق خوش و مهربان پیام میدن ولی چیزی نمیگن که باید چیکار‌ کنیم! 

من هم به خاطر اون رودربایستی و حد و مرزی که بین مون بوده و هست و عزت نفسم نمیتونم بگم بهشون که لااقل اگه ازم خوش شون نیومده هم بگن تا از بلاتکلیفی در بیایم... این موضوع داره اذیتم میکنه لطفا راهنماییم کنید که چطور با چه لحنی باید این موضوع و عنوان کنم!

ممنونم


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)