سلام

راستش امروز موضوعی برام پیش اومد که قلبم رو به شدت رنجورند، اومدم اینجا که با کاربرهای خانواده برتر درد دل کنم و راهنمایی بخوام.

دوستی داشتم که جزو دوستان قابل اعتماد و صمیمی حسابش میکردم، اوقات زیادی با هم بودیم و از رازهای مهم من خبر داره، اما امروز متوجه شدم در حضور جمعی از من بدگویی کرده، یه جورایی زیر آب منو زده. اصلا حالم خوب نیست. حس میکنم مورد سوء استفاده قرار گفتم. هیچ حس همراهی و همدلی و دوستی و محبت واقعی نداشته تا به حال. من فکر می کردم واقعا رفیقمه.

نمیدونم چرا بعضی از مردم این طوری هستن، به بقیه تیکه می اندازن یا زیر آب شون رو میزنن که چی رو ثابت کنن؟، که خودشون رو بهتر جلوه بدن؟، که جلب توجه کنن؟، که کارهایی که خودشون میکنن پنهان کنن؟، حس عذاب وجدان دارم. از اعتمادی که به این آدم کردم. حس میکنم شاید مشکل از منه. واقعا دلگیرم. چند روز دیگه میبینمش و نمیدونم واکنشم چی باشه.

واقعا نمیتونم درکش کنم. این اتفاق رو، آین آدم رو. آبروی منو جلوی هفت هشت نفر برده. مثلا خواسته زرنگی کنه؟، خیلی دوست دارم علت این کارش رو بدونم. واقعا چرا؟، چه بدی ای من به تو کرده بودم؟

دلگیرم، خیلی زیاد، نمیدونم چه واکنشی بهش نشون بدم، نمیدونم علت این کارش چی بوده. نمیدونم چطور بهش بفهمونم که ناراحت شدم، اصلا بهش بگم یا نه، راهنماییم کنین. اگر هم راهی به ذهن تون نمیرسه همدردی کنین باهام.

راستی یادم رفت بگم دخترم و ۲۳ سالمه.


مرتبط:

مدیریت روابط با دوستان نامناسب بدون قطع ارتباط

صمیمی نشدن با همکار، کاری خلاف اخلاق محسوب میشه؟

با کسی که در دوستی افراط میکنه چطور بایدبرخورد کرد

صمیمی بودن خواستگارم با دخترهای دیگه اعصابم رو به هم ریخته

مدیرم به شدت داره باهام صمیمی میشه و من میترسم

چرا نمی تونم دوستان صمیمی خودم رو نگه دارم ؟

دیگه نمیخوام دوست صمیمی داشته باشم

داشتن یه دوست واقعی و صمیمی برام شده عقده

22 سالمه ولی نتونستم یه دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم

هیچ وقت نفهمیدم که چرا دیگران با من صمیمی نمیشن

کسی که بعد از 5 سال تونستم باهاش صمیمی بشم حالا...

در برخورد های اول با کسی نمیتونم صمیمی بشم

خیلی به ندرت دوست صمیمی پیدا میکنم

یه دوست صمیمی داشتیم که اونم تو زرد از آب در اومد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)