سلام

من خیلی دختر خنده رو و شادی هستم ولی در برخورد های اول با کسی نمیتونم زود باهاش صمیمی بشم و به اصطلاح در برخورد اول سرد هستم. بعد از یه مدت که روحیات طرف رو شناختم اگه باهام جور بود دیگه میتونم باهاش راحت باشم. دوستام میگفتن روزای اول آشنایی، ما اصلا فکرش هم نمیکردیم که اینقدر خون گرم و خوش اخلاق باشی. میخوام بپرسم که رفتارم درسته یا غلط؟ و اگه غلطه چطور میتونم از همون اول گرم باشم؟

و دیگه اینکه من ترم بهمنی بودم و امسال ترم 1 تموم شد. بعد از یه مدت کوتاه با کمال تعجب دیدم که چقدر دختر پسرای کلاسمون با هم راحتن. و برای هم تولد میگیرن یا با هم پارک میرن و پارتی میگیرن و هزار تا چیز دیگه... ( در صورتی که من اگه ضروری نباشه حتی با پسرای کلاسمون حرف هم نمیزنم. ) و این موضوع محدود به کلاس ما نیست و خیییلی از ترم بالایی ها هم اینطورن.
مثلا یه روز که تو دانشکده کاری داشتم که اون قسمت نسبتا خلوت بود. یه دفعه تو راهرو دیدم که یه پسر و دختر چنان نزدیک هم نشستن و دست همو گرفتن و میخندن که...
این موضوع باعث بی اعتمادی من به هم رشته ای هام شده. آخه قصد داشتم که در آینده با کسی که هم رشته ای و همکارم باشه ازدواج کنم. احساس میکنم که همه پسرا دوست دختر و روابط این چنینی دارن. تو کلاسمون هم هر کس از ابتدا ظاهر معقولی داشت و گفتیم اینکاره نیست یه مدت بعد گند کاراش در اومد.
میدونم پسرای پاک هم هستن. هینطور که دخترای پاک وجود دارن.پس اینا کجان؟ چرا هر چی اطراف منه این طوریه؟
راستی رشته من پزشکی هست. آیا دختر پسرای رشته های دیگه هم این طورین؟

مرتبط:

با کسی که در دوستی افراط میکنه چطور بایدبرخورد کرد

صمیمی بودن خواستگارم با دخترهای دیگه اعصابم رو به هم ریخته

مدیرم به شدت داره باهام صمیمی میشه و من میترسم

چرا نمی تونم دوستان صمیمی خودم رو نگه دارم ؟

دیگه نمیخوام دوست صمیمی داشته باشم

داشتن یه دوست واقعی و صمیمی برام شده عقده

22 سالمه ولی نتونستم یه دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم

هیچ وقت نفهمیدم که چرا دیگران با من صمیمی نمیشن

کسی که بعد از 5 سال تونستم باهاش صمیمی بشم حالا...

خیلی به ندرت دوست صمیمی پیدا میکنم

یه دوست صمیمی داشتیم که اونم تو زرد از آب در اومد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)