سلام به همه دوستان عزیز
بنده پسری هستم مجرد که کمی کمتر از 20 سال سن دارم.
مشکلی که من باهاش مواجه هستم اینه که خیلی به ندرت دوست صمیمی پیدا میکنم
یعنی به عبارتی اصلا دوست پیدا نمیکنم!
از لحاظ روحی و روانی هم در سلامت کامل هستم ... این رو خودم نمیگم! این حرف رو مادر بنده که روانشناس هستند میگن!
اما من واقعا هیچ وقت دوست صمیمی پیدا نمیکنم!
مدرسه ام رو در طول دبیرستان یک بار عوض کردم ... تو مدرسه اول فقط یک دوست صمیمی و توی مدرسه دوم فقط 2 دوست صمیمی داشتم!
اصلا من پاک موندم بقیه چه جوری دوست پیدا میکنند و باهاش صمیمی میشن؟!
به خدا خیلی آدم مغروری نیستم ... ولی نمیدونم دلیل این موضوع چیه؟
تو مدرسه به جرات میتونم بگم هیچ وقت! هیچ وقت کسی باهام دشمن نبوده ... هیچ بد خواهی نداشتم ... همه و همه خیلی خیلی دوسم داشتن!

حتی تو فامیل هامون هم همین طوره! هیچ کس از من بدش نمیاد ... هر کی باهام آشنا میشه بلافاصله به خودم یا به پدر مادرم میگه که خیلی پسر خوب و مثبتی هستی ...
ولی آخه پس چرا باهام صمیمی نمیشن؟!
بدمینتون رو خیلی خیلی دوس دارم ... خیلی هم واردم!!
ولی همیشه آرزو به دل موندم که یکی باشه باهاش برم پارک و بدمینتون بازی کنیم!
خانواده ام هم که اصلا اهل رفتن به پارک و این جور جا ها نیستن!
دوستی هم که ندارم.
پس حالا من چکار کنم به نظرتون؟
ممنون میشم اگه راهنماییم کنین!


مرتبط:

با کسی که در دوستی افراط میکنه چطور بایدبرخورد کرد

صمیمی بودن خواستگارم با دخترهای دیگه اعصابم رو به هم ریخته

مدیرم به شدت داره باهام صمیمی میشه و من میترسم

چرا نمی تونم دوستان صمیمی خودم رو نگه دارم ؟

دیگه نمیخوام دوست صمیمی داشته باشم

داشتن یه دوست واقعی و صمیمی برام شده عقده

22 سالمه ولی نتونستم یه دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم

هیچ وقت نفهمیدم که چرا دیگران با من صمیمی نمیشن

کسی که بعد از 5 سال تونستم باهاش صمیمی بشم حالا...

در برخورد های اول با کسی نمیتونم صمیمی بشم

یه دوست صمیمی داشتیم که اونم تو زرد از آب در اومد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)