سلام

من یه دختر بالای ۲۰ سال هستم من یه مشکل دارم از همه دوستان می خوام راهنمایی کنن . من خیلی کندم یعنی کارهام رو کند انجام میدم .

همیشه اطرافیانم خصوصا مامانم منو دعوا میکنن که زود باش تندتر ، عجله کن ... و از این حرفها من هم تمام تلاشمو میکنم که تند باشم ولی بیشتر اوقات نمیشه ، ولی خیلی دقیق و با سلیقه و با حوصله هستم اینو اطرافیانم هم قبول دارن ولی میگن باید سریع و دقیق و ... باشی ولی من وقتی سرعتم رو زیاد می کنم کارهام به اون تمیزی در نمیان .

از همتون خواهش می کنم به عنوان خواهر کوچیکتون منو راهنمایی کنین . برای همه دوستان تن سالم و یه دل خوش آرزومندم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)