میدونید توی رابطه اگه ی نفر خیانت کنه اون طرف که بهش خیانت کردند کسی که دوستش داشت بخاطر خیانت رها میکنه 
ولی قصه ی من فرق داره قصه من توی اون خیانت نبود من مثل دخترای دیگه نبودم که بدون شناخت عاشق کسی بشم یا عاشق ادمای معروف 
من و امید باهم اشنا شدیم اون ی شهر دیگه منم ی شهر دیگه اون 26 ساله من 15 ساله 
شاید من و امید راه اشتباه رفتیم برای رسیدن به هم ولی واقعا عاشق هم بودیم 
خیلی خوب و بامزه بود امید اون بهم گفت میخواد بیاد خواستگاریم ولی ما اصلا بهم نمی خوردیم خیلی سخته وقتی دونفر هم دیگه را دوست دارند ولی بخاطر اینکه از نظر عقلی بهم نمیخورند جدا بشن کاش امید بهم خیانت میکرد لااقل ی دلیل داشتم من و امید دل هامون بهم نزدیک بود ولی عقل هامون از هم دور 
این  شد دلیل جدایی من و امید چون خانواده  من میدونستم اصلا راضی نمیشن 
من و امید از هم جدا شدیم واین شد درس عبرتی برای من که دیگه تا شب عروسیم به عشقم دل نبندم 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)